تبیان، دستیار زندگی
استاندار کردستان گفت: روابط عمومی دستگاه های دولتی و نهادهای انقلابی استان با همکاری رسانه های جمعی، در اطلاع رسانی خدمات نظام بیشتر تلاش کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روابط عمومی ها در اطلاع رسانی خدمات نظام بیشتر تلاش کنند

علیرضا شهبازی؛ استاندار کردستان

استاندار کردستان گفت: روابط عمومی دستگاه های دولتی و نهادهای انقلابی استان با همکاری رسانه های جمعی، در اطلاع رسانی خدمات نظام بیشتر تلاش کنند.

علیرضا شهبازی  در جلسه شورای اداری استان که با حضور مدیران و مسئولین روابط عمومی های استان برگزار شد افزود: بیان فعالیت های نظام، در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از سوی فعالان اطلاع رسانی، امری لازم و ضروری است.

وی اظهار کرد: مسوولین روابط عمومی دستگاه های اجرایی با برگزاری نشست های مطبوعاتی باید به بهترین نحو ممکن و در شان نظام، فعالیت های صورت گرفته را در عرصه های مختلف اطلاع رسانی کنند.

وی انعکاس واقعیت های خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را خاری در چشم دشمنان ایران اسلامی خواند و گفت: مدیریت جامع اطلاع رسانی از سوی فعالان این عرصه بهترین مقابله با هجمه های دشمنان است.

استاندار کردستان با تقدیر و تشکر از مدیران دستگاه های اجرایی استان گفت: در زمینه های مختلف فعالیت های ارزنده و قابل تقدیری صورت گرفته و در دو سال اخیر در بسیاری از شاخص ها، استان در وضعیت مطلوبی قرار گرفته است.

وی بار دیگر به آزاد بودن فضای انتقاد از سوی رسانه های جمعی در استان اشاره کرد و گفت: ما همواره از انتقادهای سازنده فعالان رسانه های جمعی و مردم استان استقبال می کنیم و بر این باوریم که در کردستان نیاز به کار و کوشش بیشتری هست.

شهبازی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص ایجاد وحدت و همدلی بیشتر میان مسوولین دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزود: فضای همکاری بسیار خوبی در کردستان میان مسوولین و نمایندگان برقرار است.

او موقعیت ایران اسلامی را در جنگ اقتصادی با دشمنان بسیار حساس خواند و بر توجه هرچه بیشتر مسوولین و نمایندگان مجلس به فرمایشات رهبری تاکید کرد.

وی گفت: نمایندگان برای پیشبرد اهداف نظام و رهایی از این بحران، باید نهایت همکاری را داشته باشند.

شهبازی، نگه داشتن حرمت مردم را یک امر لازم و ضروری و سرلوحه همه فعالیت های مسوولین دانست و بر آن تاکید کرد.

تنظیم: هومن بهلولی