تبیان، دستیار زندگی
دبیر اجرای طرح گفتمان دینی از برگزاری 150 گفتمان دینی ویژه دهه فجر در اردبیل خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تدوین برنامه 150گفتمان دینی ویژه دهه فجر در اردبیل

شهرام محمدی

دبیر اجرای طرح گفتمان دینی از برگزاری 150 گفتمان دینی ویژه دهه فجر در اردبیل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره كل تبلیغات اسلامی اردبیل، شهرام محمدی با اعلام این خبر گفت: بمناسبت فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و ایام مبارک دهه فجر، گفتمانهای دینی ویژه دانش آموزان در اردبیل برگزار خواهد شد.

دبیر اجرائی گفتمانهای دینی اردبیل هدف از برگزاری این گفتمانها را تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان جامعه عنوان کرد و افزود: نسل جوان جامعه نیاز به آگاهی و بصیرت در زمینه های مختلف انقلاب اسلامی دارند که برگزاری جلسات سخنرانی و پرسش و پاسخ و اجرای طرح گفتمان دینی در مدارس می تواند در این زمینه موثر باشد.

وی از برگزاری 150 گفتمان دینی در دهه فجر امسال در اردبیل خبر داد و افزود: گفتمانهای دینی در دهه فجر با محوریت معرفی انقلاب، اساس و محوریت شکل گیری انقلاب، دستاوردهای انقلاب، بصیرت دینی، نقش مهم جوانان در شکل گیری انقلاب، وصایای امام خمینی (ره) و ... برگزار می شود.

گفتنی است، این گفتمانها از 14تا 19 بهمن با اعزام اساتید غیر بومی و اعزامی از قم در مدارس دخترانه و پسرانه نواحی 1و 2 با همكاری اداره كل آموزش وپرورش در اردبیل برگزار خواهد شد.

تنظیم: هومن بهلولی