تبیان، دستیار زندگی
فرماندار قائمشهر از روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان خواست تا برای مقابله با سیاه نمایی های دشمن علیه نظام ، در باره خدمات انجام شده به مردم اطلاع رسانی کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فرماندار قائمشهر برای مقابله با سیاه نمایی های دشمن پیشنهاد کرد:

روابط عمومی دستگاه ها در باره خدمات انجام شده اطلاع رسانی کنند

علی پیرفلک

فرماندار قائمشهر از روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان خواست تا برای مقابله با سیاه نمایی های دشمن علیه نظام ، در باره خدمات انجام شده به مردم اطلاع رسانی کنند.

«علی پیرفلک» روز شنبه در نشست شورای روابط عمومی شهرستان، اطلاع رسانی مناسب و مطلوب از عملکرد دستگاه های اجرایی را وظیفه مهم روابط عمومی هر دستگاه برشمرد.

وی گفت : در شرایط کنونی که تمامی دشمنان نظام و انقلاب برای سیاه نمایی و کم رنگ جلوه دادن خدمات نظام و انقلاب وارد صحنه شده اند ، می بایست در مقابل این توطئه ها و دشمنی ها ایستاد.

او افزود : ارائه عملکرد دستگاه های اجرایی برای مردم و خدماتی که انجام شده از طریق روابط عمومی دستگاه های اجرایی می تواند راهی برای مقابله با این شیوه سیاه نمایی دشمنان باشد.

فرماندار قائمشهر گفت : آگاهی مردم از عملکرد دستگاه های اجرایی نظام جمهوری اسلامی سبب می شود تا توطئه دشمنان در انکار کارایی نظام بی اثر شود.

وی افزود: برقراری ارتباط و هم افزایی سازنده با مردم و نیز انعکاس مسائل و مشکلات آنان به مدیران ارشد دستگاه ها از دیگر وظایف روابط عمومی ها است که این امر سبب تقویت اعتماد عمومی و نیز شتاب در روند خدمت رسانی به آنان خواهد شد.

پیرفلک از روابط عمومی ها به عنوان بازوان اجرایی و مشاوران مدیران دستگاه های اجرایی یاد کرد و گفت: ارائه گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی و نیز استفاده بهینه از فرصت هایی که به وجود می آید می تواند در این زمینه از سوی مدیران روابط عمومی ها مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه دهه فجر ، افزود : این دهه فرصت مناسب برای ارائه عملکرد و فعالیت های دستگاه های اجرایی از سوی روابط عمومی ها است.

سخنگوی شورای روابط عمومی شهرستان قائمشهر نیز در این نشست برنامه های اجرا شده این شورا در سال جاری را تشریح کرد و گفت : برگزاری کارگاه آموزشی خبرنویسی برای روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان ، برقراری ارتباط با دستگاه های اجرایی و تکمیل بانک اطلاعات روابط عمومی ها و راه اندازی وبلاگ دستگاه های اجرایی از جمله این اقدامات بوده است.

«یحیی علینژاد» افزود : تقویت جایگاه روابط عمومی در دستگاه های اجرایی با قبولاندن نقش و فعالیت افراد فعال در این زمینه از دیگر اقداماتی است که شورای روابط عمومی شهرستان قائمشهر انجام داده است.

تنظیم: هومن بهلولی