p; Menus and Effect < Appearance < windows تغییر افکت ها و آثار انتقالی منوها و متون راهنما ( ویندوزXP ) با استفاده از این مقدار نوع افکتی که هنگام استفاده در منو ها و متون راهنما مشاهده می شود را کنترل می کند . که می ت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تغییر افکت ها و آثار انتقالی منوها و متون راهنما ( ویندوزXP )

با استفاده از این مقدار نوع افکتی که هنگام استفاده در منو ها و متون راهنما مشاهده می شود را کنترل می کند . که می توان افکت محو شدن (Fade) و یا افکت طوماری (Scroll) را انتخاب کرد .
رجیستری را باز کرده و کلید زیر را در آنایجاد کنید.
در مقدار " " دوبار کلیک کنید تا کادرEditor Binary Value فعال شود . فلش سمت راست را فشار دهید تا به بخش دوم اعداد بروید .کلیدdelete را برای حذف اعداد فشار دهید و برای افکتScroll مقدار28 و برای افکتfade نیز مقدار3e را تایپ نمائید . از رجیستری خارج شوید. برای اعمال تغییرات  نیاز به راه اندازی مجدد ویندوز خواهید داشت.

Registry Settings :

System Key: [HKEY_CURRENT_USER/Control Panel/Desktop]
Value Name:  UserPreferencesMask 
Data Type: REG_BINARY (Binary Value)    

توجه :

تغییر در رجیستری می تواند سبب ایجاد مشکلات جدی در ویندوز شود و حتی در برخی مواقع کاربران را وادار به نصب مجدد سیستم عامل می کند.
از این رو به شما کاربر محترم توصیه می کنیمدر صورتی که از توانایی و تجربه لازم و نیز اطلاعات کافی در خصوص ویندوز برخوردارنیستید، حتی الامکان از بکار بردن این دستورات خودداری نمائید. شایان ذکر است که ما هیچ تعهدی نسبت به رفع مشکلات حاصله نخواهیم داشت.