تبیان، دستیار زندگی
یک شرکت فناوری و نوآوری اقدام به ارائه یک اسباب بازی رباتیک کرده که یک تانک جنگی به اندازه کف دست است و از طریق دستگاه های دارای سیستم عامل اندروید و iOS قابل کنترل است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اسباب‌بازی های فردا


یک شرکت فناوری و نوآوری اقدام به ارائه یک اسباب بازی رباتیک کرده که یک تانک جنگی به اندازه کف دست است و از طریق دستگاه های دارای سیستم عامل اندروید و iOS قابل کنترل است.

تانک جنگی مجهز به دو حالت ناوبری است که به تانک اجازه می دهد آزادانه حرکت کرده، مسابقه دهد و یا در جنگ با چند بازیکن مبارزه کند.

این اسباب بازی اندرویدی توسط شرکت دسک پتس (Desk Pets) ارائه شده است.

اسباب‌بازی‌های فردا

این اسباب بازی دارای حالات مختلف بازی، صدا و مانور است و شخصیت خاص خود را دارد. در حالت حرکت آزادانه کنترل را در دست می گیرد و براساس صلاحدید خود حرکت می کند و صدای موتور آن افزایش می یابد. کاربر همچنین می تواند کنترل تانک جنگی را برای تعقیب یک تانک بی سرنشین در دست بگیرد، با تانک دوست متحد شده و به تانکهای دشمن و یا سایر گجتهای ارائه شده توسط این شرکت شلیک کند.

هر شلیک موفقیت آمیز از طرف دشمن تانک شما را آهسته کرده و جنگ را برای مقابله با دشمن دشوار تر می کند. اما یک تانک تنها می تواند روی میز تحریر به تنهایی رژه رود و از تمام موانع چون خودکارها، دفترچه های یادداشت، فنجان قهوه و یا صفحه کلید رایانه بالا برود.

این اسباب بازی رباتیک دارای یک باطری داخلی است که شارژ آن به واسطه یک یو اس بی صورت می گیرد.

این اسباب بازی دارای حالات مختلف بازی، صدا و مانور است و شخصیت خاص خود را دارد. در حالت حرکت آزادانه کنترل را در دست می گیرد و براساس صلاحدید خود حرکت می کند و صدای موتور آن افزایش می یابد

برنامه های اجرایی این تانک برای آی فن، آی پد، آی پاد تاچ و اندروید رایگان است و با این برنامه ها می توانید کنترل کامل تانک جنگی خود را با دستگاه های قابل حمل در دست بگیرید.

این اسباب بازیهای مجهز به حسگرهای مادون قرمز و فناوری حرکت آزادانه هوشمند دقت نظامی را برای برنامه های اجرایی خود فراهم ساخته است.

اسباب‌بازی‌های فردا

شرکت دسک پتس این اسباب بازی ها را در نمایشگاه اسباب بازی 2013 که از سه شنبه 22 ژانویه (3 بهمن ماه) در لندن آغاز شده و تا پنجشنبه 24 ژانویه (5 بهمن ماه) ادامه داشت، ارائه کرده است.

این تانک جنگی با قیمت 25 دلار، با شارژ یو اس بی یک اسباب بازی تعاملی برای بزرگسالان و کودکان است و در حالات چند بازیکن همه خانواده را می تواند سرگرم کند.

بخش دانش و زندگی تبیان


منبع: مهرنیوز