تبیان، دستیار زندگی
در راستای طرح تولید و تجمیع محتوا در سایت تبیان و پیرو اطلاعیه شماره 1 مطالب زیر بعنوان نکات ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طرح خرید محتوا بواسطه تولید و تجمیع توسط کاربران اینترنتی

اطلاعیه شماره 2 – مشخصات تکمیلی طرح

اطلاعیه شماره 1 : اعلان طرح

در راستای طرح تولید و تجمیع محتوا در سایت تبیان و پیرو اطلاعیه شماره 1 مطالب زیر بعنوان نکات تکمیلی و قواعد مورد اعمال در این طرح به اطلاع کاربران میرسد:

1) تعرفه تولید محتوا بر اساس امتیاز کسب شده طرح و مطابق مشخصات اعلام شده در شناسنامه طرح میباشد.

2) مدت زمان آماده سازی و ارائه مطالب از زمان تخصیص طرح به شخص/گروه حداکثر یک ماه میباشد.در صورت زیاد بودن حجم مطالب و به تشخیص تیم کارشناسی موسسه تبیان این موضوعات به چند بخش و در قالب طرحهای مجزا (بخش 1، بخش2،بخش 3،....) تعریف و ارائه میشوند

3) ارائه طرحها در کمتر از زمان کارشناسی مشمول پاداش و تشویق میگردد همینطور دیر کرد تحویل این مطالب نیز مشمول جرائم متناسب میباشد.

4) به هریک از مطالب مورد ارائه مرجعی بعنوان راهنمای طرح اختصاص داده میشود که تولید کننده محتوا امکان استفاده از هدایت و راهنمایی وی را دارد.در نهایت طرح با تایید راهنما ارائه میگردد

5) مجموعه مطالب تولید شده پس از تحویل و در حداقل زمان مورد تایید تیم نظارت محتوای تبیان قرار میگیرند. در صورت عدم تایید محتوایی یا فنی تیم نظارتی تبیان، مطلب میبایست مورد تصحیح قرار گیرد.

6) مطالب مورد ارائه میبایست دارای استانداردهای فنی و محتوایی به شرح زیر باشند :

• استاندارد فنی :

i. مطالب بصورت تایپ شده در برنامه Word  ارائه میگردند.

• استاندارد محتوایی:

i. رعایت صحت مطالب ارائه شده

ii. حجم و مشخصات مطالب مطابق مشخصات ارائه شده در شناسنامه طرح باشد.

iii. مطالب دارای عنوان ، چکیده ، و کلید واژه باشند.

iv. رعایت اصول نگارش در حد استاندارد لازمه تایید طرح میباشد.

v. هر مطلب حداقل دارای یک فایل تصویری که معرف عنوان طرح است باشد. این تصویر در ابعاد حداکثر 320*480 پیکسل و حجم حداکثر 15 کیلو بایت ارائه میگردد

7) حداقل صلاحیت کاربر برای ارائه مطلب در یک موضوع داشتن تحصیلات مرتبط، یا سوابق تجربی قابل قبول میباشد

8) تحقیقات و ارائه مطالب بصورت گروهی دارای امتیاز مضاعف میباشد. در صورت انجام طرحها بصورت گروهی ، تایید صلاحیت تنها جهت سرگروه صورت میگیرد. همچنین محیطهای تحقیق گروهی در کتابخانه اینترنتی تبیان نیز جهت فعالیت این تیمها آماده ارائه سرویس است.

9) مطالب ارائه شده به زبانهای غیر فارسی دارای امتیاز مضاعف است و زبانهای خارجی و مورد پشتیبانی سایت تبیان از اولویت بیشتری برخوردار هستند.

10) کاربران گرامی در صورت داشتن تمایل و با توجه به توانایی خود میتوانند بعنوان راهنما و یا ناظر در این طرح ثبت نام نموده و فعالیت نمایند. درصدی از هزینه های مصوب هر طرح بعنوان حق الزحمه به این عزیزان پرداخت میگردد. جهت اعلام آمادگی لطفا مشخصات خود و زمینه فعالیت خود را به آدرس Article@Tebyan.net  ارسال نمایید.

11) علاوه بر حق الزحمه مصوب هر طرح ، پارامترهای تشویقی مانند : ذکر نام تهیه کننده طرح در هنگام ارائه بر روی سایت، اعطای جوایز به طرحهای برگزیده و اعطای امتیاز به تهیه کنندگان طرحها پیش بینی شده ا ست.

دریافت فرم پیشنهاد محتوا جهت ارائه به سایت تبیان