تبیان، دستیار زندگی
باشگاه کاربران تبیان ویژه‌نامه‌ای را از مطالب منتخب تبلاگ نویسان تبیانی با موضوع حمایت از تولید ملی،‌ كار و سرمایه ایرانی، منتشر کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«با افتخار، ساخت ایران» را در تبیان ببینید

ویژه نامه با افتخار، ساخت ایران

باشگاه کاربران تبیان ویژه‌نامه‌ای را از مطالب منتخب تبلاگ نویسان تبیانی با موضوع حمایت از تولید ملی،‌ كار و سرمایه ایرانی، منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی،  ویژه نامه «با افتخار، ساخت ایران» در جهت نامگذاری سال جاری با نام «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» توسط مقام معظم رهبری، تهیه شده  و در یازده سرفصل کلی در اختیار کاربران می باشد.

در این ویژه نامه بخش هایی نظیر بیانات مقام معظم رهبری در مورد تولید ملی، از تولید ملی بخوانیم، کالاهای ایرانی بخریم، پیامک های تولید ملی، فیلم و ویدئو، صوت، شعر، معرفی کتاب، حکایت و داستان، آلبوم تصاویر و دو پیشنهاد ویژه، موجود است.

اهمیت تولید ملی از منظر قرآن کریم ، حمایت از تولید ملی، از آلمان و ژاپن تا ایران، واکنش های تاریخی ایرانیان به کالاهای خارجی، زنان به پا خیزند، اقتصاد در عصر ظهور امام زمان(عج)، پیشنهاد برای حمایت و مصرف کالاهای ایرانی، حمایت از تولید ملی در سیره مفاخر ایران، مرغ همسایه غاز نیست! از جمله مطالبی است که در بخش «از تولید ملی بخوانیم» به چشم می خورد.

در بخش دیگر این ویژه نامه با عنوان «کالای ایرانی بخریم» نیز مطالبی از جمله کفش ملی فیل کوچک خاکستری!، شامپوهای نوستالژیک و خاطره ساز ایرانی، بازی های ایرانی، جهیزیه ایرانی، کارگاه تولیدی گز، خودرویی که دیر آمد و زود رفت، به چشم می خورد.

در این ویژه نامه بخشی را نیز به معرفی کتب مرتبط با تولید ملی اختصاص داده اند که در آن کتاب تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، کتاب رسانه و نقش خانواده در تولید ملی، کتاب پیام های کوتاه ویژه تولید ملی، کتاب ساز و کار تولید ملی، کتاب راهنما ویژِه تولید ملی ، معرفی شده و توضیحات کاملی را در خصوص هر یک در اختیار کاربران قرار داده است.

بخش های دیگر این ویژه نامه نیز هر کدام با مطالبی خواندنی و جذاب در خصوص تولید ملی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

ویژه نامه «با افتخار، ساخت ایران» به طراحی نجمه فرزانه تهیه و در اختیار علاقمندان می باشد.

تنظیم: هومن بهلولی