تبیان، دستیار زندگی
Privacy < Security خالی کردن فایلهای موقتی Internet در هنگام خروج از explorer ( در تمام ویندوز ها ) این تنظیمات کنترل می کند که آیا Internet Explorer باید تمام فایل های موقتی نگهداری شده در طول مشاهده صفحات را ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خالی کردن فایلهای موقتیInternet در هنگام خروج از explorer ( در تمام ویندوز ها )

رجیستری ویندوز (خالی کردن فایلهای موقتیInternet در هنگام خروج از explorer)

این تنظیمات کنترل می کند که آیا Internet Explorer باید تمام فایل های موقتی نگهداری شده در طول مشاهده صفحات را به هنگام بسته شدن مرورگر ذخیره کند یا حذف کند .
رجیستری را باز کرده و کلید زیر را در آن پیدا کنید .
برای حذف تمامی مفاهیمی که در ارتبآی با اجرای یک سایت وب درج می شوند زیر کلید [.../RecentURLList] را خالی کنید .
برای حذف تمامی فایلهایی که اخیرا اجرا شده اند می توانید  محتویات زیر کلید [.../RecentFileList] را خالی کنید .
برای حذف تمامی فایلهایی که اخیرا از نوار ابزار radio اجرا شده اند می توانید محتویات ز کلید [HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/MediaPlayer/Radio/MRUList] را خالی کنید .
ک مقدارDWORD جدید با نام"" ایجاد کنید. سپس مقدار آن را برابر" 1" قرار دهید تاActive Desktopرا مجبور به اجرا کنید .با تعداد اسناد اخیری  کنید که مایل به نشان دادن آنها هستید .
از رجیستری خارج شوید و برای اعمال تغییرات  سیستم را مجددا راه اندازی نمائید .

Registry Settings :

User Key: [HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/MediaPlayer/Player]

توجه :

تغییر در رجیستری می تواند سبب ایجاد مشکلات جدی در ویندوز شود و حتی در برخی مواقع کاربران را وادار به نصب مجدد سیستم عامل می کند.
از این رو به شما کاربر محترم توصیه می کنیم در صورتی که از توانایی و تجربه لازم و نیز اطلاعات کافی در خصوص ویندوز برخوردارنیستید، حتی الامکان از بکار بردن این دستورات خودداری نمائید. شایان ذکر است که ما هیچ تعهدی نسبت به رفع مشکلات حاصله نخواهیم داشت.