تبیان، دستیار زندگی
Login and Authentication < Windows نمایش کادر محاوره ای اعلام شرایط قانونی قبل ازLOGIN(در تمام ویندوز ها ) با استفاده از این فیلد ها ، قبل از ورود هر کاربر به داخل شبکه کادر محاوره ای نمایان خواهد شد و در آن اطلاعات وارد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نمایش کادر محاوره ای اعلام شرایط قانونی قبل ازLOGIN(در تمام ویندوز ها )


با استفاده از این فیلد ها ، قبل از ورود هر کاربر به داخل شبکه کادر محاوره ای نمایان خواهد شد و در آن اطلاعات وارد شده نمایان می شو د.این فیلد ها برای زمان هایی مفید است که فرضا برای اعلام شرایط قانونی ورود کاربران غیر مجاز به شبکه بکار خواهد رفت .
رجیستری را باز کنید. و مطابق با نوع سیستم عامل خود کلید زیر را در آن بیابید .
ویندوز95,98 وME:
HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Winlogon
ویندوز2000,XP وNT:
HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Microsoft/Windows NT/CurrentVersion/Winlogon
مقداری با نام  "LegalNoticeCaption" ایجاد کرده و مقدار آن را برابر عنوانی که در کادر محاوره ای به نمایش در خواهد آمد قرار دهید .(بعنوان مثال! WARNING)
مقداری با نام "LegalNoticeText" ایجاد کرده و مقدار آن را برابر متن اصلی که در کادر محاوره ای به نمایش در خواهد آمد قرار دهید .(بعنوان مثال!WARNING)
(بعنوان مثال!Do Not Attempt to Logon to this system unless you are an authorized user)
برای اعمال تغییرات از رجیستری خارج شده و سیستم را مجددا راه اندازی نمائید.در مرحله بعدی ورود به سیستم کادر محاوهر ای به نمایش در خواهد آمد
نکته : در حالت عادی تنها256 کاراکتر  را می توان در این کادر وارد نمود و برای وارد کردن تا1024 کاراکتر باید آخرین نسخه Service PackویندوزNTرا نصب نمائید.

Registry Settings :

Value Name:  LegalNoticeCaption, LegalNoticeText
Data Type:REG_SZ (String Value)

توجه :

تغییر در رجیستری می تواند سبب ایجاد مشکلات جدی در ویندوز شود و حتی در برخی مواقع کاربران را وادار به نصب مجدد سیستم عامل می کند.
از این رو به شما کاربر محترم توصیه می کنیم در صورتی که از توانایی و تجربه لازم و نیز اطلاعات کافی در خصوص ویندوز برخوردارنیستید، حتی الامکان از بکار بردن این دستورات خودداری نمائید. شایان ذکر است که ما هیچ تعهدی نسبت به رفع مشکلات حاصله نخواهیم داشت.