تبیان، دستیار زندگی
Taskbar < Windows و Start Menu استفاده ازCtrl+Alt+Delete برایRestart کامپیوتر (در ویندوز3.1/95/98) بطور معمول با فشار دادن کلید هایCtrl+ALt+Delete لیست فایلهای در حال اجرا نمایش داده می شود . با استفاده از ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استفاده ازCtrl+Alt+Delete برایRestart کامپیوتر (در ویندوز3.1/95/98)

رجیستری ویندوز (استفاده ازCtrl+Alt+Delete برایRestart کامپیوتر)
بطور معمول با فشار دادن کلید هایCtrl+ALt+Delete لیست فایلهای در حال اجرا نمایش داده می شود . با استفاده از این ویژگی ترکیب کلیدهای مزبور عمل را ه اندازی مجدد سیستم را به اجرا در خواهد آورد .
فایلSystem.iniرا از پوشه ویندوز یافته و آن را بوسیله برنامهNotepadباز کنید .
در قسمت [386Enh] مقدار "KybdReboot" را ایجاد کرده و مقدار آن را برابر "True" قرار دهید تا سیستم با فشار دادن کلید هلی فوق مجددا راه اندازی شود و یا برابر "False" قرار دهید تا لیست وظایف مربوط به فایل ها نشان داده شود .برای مثال :

[386Enh]


KybdReboot=False

برای اعمال تغییرات سیستم را مجددا راه اندازی کنید .


این مقدار در ویندوز 3.1 و95 و بالاتر بطور پیش فرض برابرFalse می باشد .

توجه :

تغییر در رجیستری می تواند سبب ایجاد مشکلات جدی در ویندوز شود و حتی در برخی مواقع کاربران را وادار به نصب مجدد سیستم عامل می کند.
از این رو به شما کاربر محترم توصیه می کنیم در صورتی که از توانایی و تجربه لازم و نیز اطلاعات کافی در خصوص ویندوز برخوردارنیستید، حتی الامکان از بکار بردن این دستورات خودداری نمائید. شایان ذکر است که ما هیچ تعهدی نسبت به رفع مشکلات حاصله نخواهیم داشت.