تبیان، دستیار زندگی
بخش سینما و تلویزیون سایت تبیان با طراحی ویژه نامه «بازیگران مرد سینمای ایران» به بررسی روند بازیگری در سینمای ایران و ویژگی های بهترین های سینمای ایران پرداخته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازیگران مرد سینمای ایران در تبیان

ویژه نامه بازیگران مرد سینمای ایران

بخش سینما و تلویزیون سایت تبیان با طراحی ویژه نامه «بازیگران مرد سینمای ایران» به بررسی روند بازیگری در سینمای ایران و ویژگی های بهترین های سینمای ایران پرداخته است.

به گزارش روابط عمومی، بازیگری اساساً باید هنر باشد. یا این که باید قسمتی از اساس یک هنر باشد. پس بازیگری یک حرفه است. یک سوی دیدن بازیگری همان قدر مورد تردید است که طرح سوالی که در عنوان به رخ کشیده می شود، شاید قائلیتی سوفسطایی در به چالش کشیدن یک مفهوم بدیهی، اما باطنی باشد. مثل تمایزی که در خلق و خوی انسانی در تقسیم بندی عزیز و فطرت وجود دارد.

در بخشی از این ویژه نامه آمده است: «بازیگرانی در خاطره می مانند، که خاطره ساخته باشند. خاطره نقش هایشان، خاطره زندگی فیلم هایی که در امتداد زندگی ما جریان داشته. خاطره هایی که در آن مشترکند، لبخند جاودانه هم بودی ما و سینماست.»

در این ویژه نامه مطالبی همچون: «بازیگری؛ هنر یا حرفه»، «چگونه می توانید بازیگر شوید؟»، «هامون سینمای ایران»، «نقش نیمه تمام سوپر استار»، «مرد هزار چهره ی سینمای ایران» و  «وقار یک هنر پیشه» وجود دارد.

در بخش دیگری از این ویژه نامه به معرفی بیوگرافی و نقش آفرینی برخی از هنرپیشه های شهیر ایران همچون: داوود رشیدی ، عزت الله انتظامی، خسرو شکیبایی، امین تارخ، حامد بهداد و فرهاد اصلانی پرداخته است.

ویژه نامه «بازیگران مرد سینمای ایران» توسط احمد رنجبر، عاطفه مژده و مجتبی شاعری تهیه شده و در بخش سینما و تلویزیون سایت تبیان در دسترس علاقمندان می باشد.

تنظیم: هومن بهلولی