تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل انجمن روابط عمومی گیلان از برگزاری دوره‌های آموزشی روابط عمومی با هفت عنوان آموزشی در فصل زمستان امسال خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری دوره‌های آموزشی روابط عمومی در گیلان

دوره های آموزشی

مدیرعامل انجمن روابط عمومی گیلان از برگزاری دوره‌های آموزشی روابط عمومی با هفت عنوان آموزشی در فصل زمستان امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سیدرضا علوی  اظهار داشت: کمیته علمی، برنامه‌ریزی و آموزشی انجمن روابط عمومی گیلان دوره‌های آموزشی روابط عمومی و ارتباطات را برای دستگاه‌های اجرایی و بخش‌های غیردولتی استان مدون نموده است که بدین وسیله از تمامی مدیران و كارشناسان روابط عمومی دعوت می‌شود به‌طور منسجم در این دوره‌ها شركت نمایند.

وی افزود: این دوره‌های آموزشی با عناوین آشنایی با فنون روان‌شناختی تبلیغات به مدت 40 ساعت، خبرنویسی 34 ساعت، جامعه‌شناسی تبلیغات 30 ساعت، اصول و مبانی روابط عمومی اجتماعی 16 ساعت، روابط عمومی و توسعه 16 ساعت، آیین‌نامه‌های فرهنگی 16 ساعت و عكاسی 16 ساعت می‌باشد كه علاقه‌مندان به شركت در این دوره‌ها می‌توانند به ازای هر نفر ـ ساعت مبلغ 28000 ریال به شماره حساب 574098116 بانک كشاورزی شعبه جهاد رشت به نام "انجمن روابط عمومی گیلان" واریز نمایند.

علوی اضافه کرد: در صورت به حد نصاب رسیدن هر دوره كه 30 نفر درنظر گرفته شده است، كلاس‌ها در محل جهاد دانشگاهی گیلان برگزار خواهد شد و به شركت‌كنندگان گواهی معتبر جهاد دانشگاهی ارائه خواهد شد.

وی اظهار داشت: قیمت اعلام شده برای ثبت نام در دوره‌های مذكور بر اساس تعرفه‌های دریافتی از جهاد دانشگاهی گیلان بوده و حتی یك ریال به آن افزوده نشده است.

مدیرعامل انجمن روابط عمومی گیلان از علاقه‌مندان به مباحث روابط عمومی و مدیران و كارشناسان روابط عمومی بخش‌های دولتی و غیردولتی استان دعوت كرد تا با شركت در این دوره‌ها، نسبت به ارتقاء جایگاه روابط عمومی گیلان گام بردارند.

علوی یادآور شد: ثبت نام از طریق دفتر انجمن روابط عمومی گیلان و به شماره تماس 7220953-0131 امكان‌پذیر می‌باشد.

تنظیم: هومن بهلولی