تبیان، دستیار زندگی
چند وقتی است که برند جدید هواوی وارد بازار شده است و کم‌کم در حال جذب مشتریان خود است. شاید خیلی از کاربران هواوی را هم یک برند چینی مثل سایر برندهای بی کیفیت چینی بدانند و نسبت به آن رغبتی از خود نشان ندهند؛ اما واقعیت جز این است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گوشی تازه‌وارد Huawei


چند وقتی است که برند جدید هواوی وارد بازار  شده است و کم‌کم در حال جذب مشتریان خود است. شاید خیلی از کاربران هواوی را هم یک برند چینی مثل سایر برندهای بی کیفیت چینی بدانند و نسبت به آن رغبتی از خود نشان ندهند؛ اما واقعیت جز این است.

گوشی تازه وارد huawei

شرکت هواوی از جمله برندهای مطرح در حوزه مخابرات در سطح بین‌المللی به شمار می‌رود که بیشتر زیرساخت‌های ارتباطی توسط این شرکت به سرانجام مقصود رسیده است. این شرکت که مدت‌ها تجربه حضور در این بازار را به همراه دارد مدتی است عزم خود را برای ورود به سکتور جدیدی از بازار با نام گوشی‌های تلفن‌ همراه جزم کرده است. هواوی در کنار گوشی به بازار تبلت نیز پیوست و با ارائه چند مدل نشان داده است که می‌تواند حرف‌هایی برای گفتن در آن بخش داشته باشد.

زمانی بود که بسیاری از افراد، ملاک خرید خود در گوشی را نام برند می‌گذاشتند و به عنوان مثال می‌گفتند ما فقط نوکیا می‌خریم! یا اینکه سونی اریکسون خیلی زیباست و سامسونگ چون منشی تلفنی دارد را انتخاب می‌کنیم. اما با فراگیر شدن گوشی‌های هوشمند و تنوع بسیار در تولیدات، این سطح تفکر نیز تا حد زیادی تغییر پیدا کرد. دیگر نمی‌توان یک برند را به صورت مطلق برنده بازار دانست، بلکه این مدل‌های رنگارنگ هستند که بسته به توانایی خود می‌توانند پرچمدار موفقیت و یا شکست شوند.

Ascend P1 یا U9200 یکی از بهترین گوشی‌های هواوی است که هر کاربری را جذب خود می‌کند. طراحی U9200 بسیار زیباست که هر چند تا حدودی از سامسونگ Galaxy S2 الهام گرفته شده ولی زیبایی خود را دارد

هواوی با اینکه قدمتی به اندازه بسیاری از سازندگان مطرح این حوزه ندارد، اما با بهره‌گیری از خلاقیت و تمرکز بر روی نمونه‌های هوشمند، ثابت کرده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

بدین خاطر ما هم دست به کار شدیم و یک دعوتنامه اختصاصی برای یکی از بهترین و جدیدترین مدل‌های این کمپانی فرستادیم تا سرانجام موفق شدیم Huawei Ascend D1 را جهت بررسی به آزمایشگاه بیاوریم و به او گفتیم هر چه که می‌خواهد دل تنگت بگو! پس با ما همراه شوید و صحبت‌های این مدل پر امکانات را از نزدیک بشنوید.

بررسی گوشی Ascend P1:

Ascend P1 یا U9200 یکی از بهترین گوشی‌های هواوی است که هر کاربری را جذب خود می‌کند. طراحی U9200 بسیار زیباست که هر چند تا حدودی از سامسونگ  Galaxy S2  الهام گرفته شده ولی زیبایی خود را دارد.

ضخامت کم 7/7 میلی‌متری و وزن کم 110 گرمی در کنار کیفیت بسیار بالای صفحه نمایش اولین چیزهایی هستند که شما را میخکوب خواهند کرد. به نظر می‌رسد که صفحه نمایش آن ساخت سامسونگ و از همان نوع استفاده شده در Galaxy S3باشد.

گوشی تازه وارد huawei

هواوی با استفاده از یک پردازنده 2 هسته‌ای با فرکانس 1/5 گیگاهرتز سرعت بالایی را برای U9200 رقم زده است.

استفاده از یک دوربین 8 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین 1/3 مگاپیکسلی برای مکالمه تصویری هم یکی از نکات مثبت آن است.

گوشی تازه وارد huawei

سایر امکانات رایج مثل GPS, AGPS, DLNA, WiFi، اندورید4، انواع سنسور، رادیو و البته بلوتوث3 هم در U9200 گنجانده شده است؛ هرچند جای NFC  و HDMI  خالی است.

آیا Huawei روی گوشی هوشمند 8.5 اینچی کار می کند؟

مدتی پیش شایعاتی درباره گوشی هوشمند گلکسی اس 3 و صفحه نمایش 6.3 اینچی آن منتشر شده بود. اما صفحه نمایش به این اندازه بیش از حد بزرگ است.

اکنون Huawei به دنبال ساختن یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش 8.5 اینچی است. Eldar Murtazin در توییتر تصویری از گوشی هوشمند 8.5 اینچی را منتشر کرده است. از این اندازه در صفحه نمایش ها برای تبلت ها به کار می رود اما وی ادعا می کنند که این در واقع این دستگاه یک گوشی هوشمند است. این گوشی هوشمند حدود 0.6 اینچ از آیپد مینی بزرگتر است. به هرحال نمی توان به این خبر اطمینان کرد زیرا که در دنیا تکنولوژی از این گونه شایعات منتشر می شود.

فرآوری: فاطمه مجدآبادی

بخش دانش و زندگی تبیان


برگرفته از گویا ، آی تی رسان