تبیان، دستیار زندگی
مرکز یادگییری تبیان ویژه نامه ای را با عنوان «پیش به سوی دانشجو شدن» را منتشر کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ورود به دانشگاه از طریق تبیان

ویژه نامه پیش به سوی دانشجو شدن

مرکز یادگییری تبیان ویژه نامه ای را با عنوان «پیش به سوی دانشجو شدن» را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی، به منظور دسترسی هرچه بهتر دانش آموزان کنکوری به مقالات و نمونه سۆالات مرتبط با این مضمون، مرکز یادگیری سایت تبیان مجموعه کاملی جهت کمک هرچه بیشتر به دانش آموزان در این زمینه ارائه نموده است.

«معرفی راهکارهایی برای درس خواندن بهتر در روزهای پایانی کنکور و برخی اصلاحاتی که در تست زنی ها از آنها استفاده می شود» به عنوان هدف از انتشار این ویژه نامه عنوان شده است.

از دیگر ویژگی های ویژه نامه «پیش به سوی دانشجو شدن» امکان دانلود سوالات کنکور سراسری از سال 85 تا سال 91همراه با پاسخ های تشریحی سوالات آزمون سراسری سال 90 می باشد.

ویژه نامه پیش به سوی دانشجو شدن

این ویژه نامه شامل مطالبی همچون: حس درس خواندن ندارم!، سومی ها، به فکر آینده باشید، تراز چیست؟(بخش اول)، کنکوری ها بخوانند!!، تراز چیست؟(بخش دوم)، چگونه مطالب درسی را مرور کنیم؟، شیوه صحیح تست زدن در کنکور، توصیه هایی مهم برای روز و شب قبل از کنکور، توصیه هایی مهم برای روز کنکور، دانلود سوالات کنکور سراسری 85، دانلود سوالات کنکور سراسری 86، دانلود سوالات کنکور سراسری 87(هنر و زبان)، دانلود سوالات کنکور سراسری 87(ریاضی، تجربی، انسانی)، دانلود سوالات کنکور سراسری 88، دانلود سوالات کنکور سراسری 89، دانلود سوالات کنکور سراسری 90، دانلود سوالات کنکور سراسری 91، پاسخ تشریحی سوالات آزمون سراسری 90، می باشد.

گفتنی است، ویژه نامه «پیش به سوی دانشجو شدن» به کوشش مریم فروزان کیا تهیه شده و در بخش مرکز یادگیری سایت تبیان در دسترس علاقمندان می باشد.

تنظیم: هومن بهلولی