تبیان، دستیار زندگی
چهل و سومین گردهمایی معاونان پژوهشی و فناوری دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری با حضور دکتر مهدی‌نژادنوری شنبه 25 آذر در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گردهمایی معاونان پژوهشی

گردهمایی معاونان پژوهشی

دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری در هفته پژوهش برگزار می شود

چهل و سومین گردهمایی معاونان پژوهشی و فناوری دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری با حضور دکتر مهدی‌نژادنوری شنبه 25 آذر در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم اسماعیل قادری فر دبیر ستاد هفته ملی پژوهش وفناوری گفت: چهل و سومین گردهمایی معاونان پژوهشی و فناوری دانشگاه ها، ‌پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری به مناسبت هفته پژوهش شنبه 25 آذر در محل نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری وزارت علوم در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

وی افزود: در این گردهمایی موضوعات ارتباط صنعت و دانشگاه، بررسی وضعیت پژوهشی و فناوری دانشگاه ها و پژوهشگاه ها بررسی می شود.

گردهمایی معاونان پژوهشی

وی گفت:همچنین نحوه تعامل دانشگاه ها با نهادهای صنعتی ، وضعیت مخترعان و صاحبان ایده ها و طرح های فناورانه با قابلیت تجاری سازی در ساختارهای فناوری کشور نیز در این گردهمایی بررسی می شود.

قادری فرد افزود: نشست های تخصصی برای بررسی مسائل مختلف در حوزه پژوهش و فناوری نیز در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

گفتنی است، نمایشگاه هفته پژوهش از روز 25 آذرماه در دانشگاه شهید بهشتی دایر می شود .

منبع: پایگاه وزارت علوم، تحقیقات،فناوری

بخش پژوهش های دانش آموزی تبیان، تنظیم: نسرین صادقی