تبیان، دستیار زندگی
نخستین شعبه‌ی انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی در ایران راه‌اندازی می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

راه‌اندازی نخستین شعبه‌ انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی

کارگزاران مسلمان روابط عمومی

نخستین شعبه‌ی انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی در ایران راه‌اندازی می‌شود.

به گزارشروابط عمومی، مهدی باقریان؛ دبیرکل و نماینده‌ی دومین کنگره‌ی جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی، با اعلام این خبر اظهار کرد: تأسیس انجمن جهانی کارگزاران مسلمان می‌تواند در ایجاد بسترهای لازم برای برقراری ارتباط با دیگر مسلمانان و تشریح مبانی بشردوستانه‌ی دین مبین اسلام نقش موثری ایفا کند.

او با بیان این‌که کارگزاران مسلمان روابط عمومی باید همه‌ی توان خود را بر مواردی فراتر از ابزارهای موجود متمرکز کنند، ادامه داد: کارگزاران مسلمان روابط عمومی باید در سراسر جهان توان و ظرفیت استفاده از قدرت نرم از جمله دیپلماسی روابط عمومی، ارتباطات استراتژیک و اقدامات جدی و مستمر رسانه‌یی را تقویت کنند.

رییس موسسه‌ی کارگزار روابط عمومی بیان کرد: ایجاد ارتباط بین کارگزاران مسلمان روابط عمومی همیشه مشکل بوده است؛ اما به نظر می‌رسد با فعال کردن این انجمن، موفقیت‌هایی حاصل شود.

وی با بیان این‌که خواست انجمن، حمایت از اعضا در کارشان برای ایجاد ارتباط راهبردی، تعاملی و بین‌المللی است، افزود: اعضا از طریق فعالیت‌های شعبه‌ی محلی - بین‌المللی و ابتکار عمل‌های توسعه‌ی حرفه‌یی منطقه‌یی که به‌صورت آن‌لاین به آن‌ها دست می‌یابند، از طریق کنگره‌ی جهانی، یک خبرنامه‌ی آن‌لاین و وب‌سایت اینترنتی به هم مرتبط می‌شوند.

دومین کنگره‌ی جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی، 18 و 19 آذرماه امسال در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

تنظیم: هومن بهلولی