تبیان، دستیار زندگی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گناوه گفت: انعکاس اخبار و اطلاع رسانی دقیق به جامعه از مهم ترین وظایف روابط عمو می ادارات است که باید این مهم را مدنظر قراردهند.مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گناوه گفت: انعکاس اخبار و اطلاع رسانی دقیق به جامعه از
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گناوه:

روابط عمومی های ادارات، اطلاع رسانی را مدنظر قراردهند

حجت الاسلام ابوذر شاد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گناوه گفت: انعکاس اخبار و اطلاع رسانی دقیق به جامعه از مهم ترین وظایف روابط عمو می ادارات است که باید این مهم را مدنظر قراردهند.مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گناوه گفت: انعکاس اخبار و اطلاع رسانی دقیق به جامعه از مهم ترین وظایف روابط عمو می ادارات است که باید این مهم را مدنظر قراردهند.

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام ابوذر شاد روز پنجشنبه در نشست ستاد اطلاع رسانی هفته بسیج سپاه گناوه افزود: دسترسی آزاد به اطلاعات درباره فعالیت های سازمان ها و نهادهای از نیازها و خواسته های جامعه است که روابط عمومی ها باید نقش خود را بخوبی دراین زمینه ایفا کنند.

وی با اشاره به هفته بسیج که با ماه محرم تقارن پیداکرده، گفت: در این ایام برنامه های متنوع و متعدی با رویکرد عاشورا و قیام امام حسین (ع) و با هدف ارتقای بینش، بصیرت، تقویت ایمان، روحیه سلحشوری و حماسی برای بسیجیان در نظر گرفته شده که باید این برنامه ها بخوبی در جامعه اطلاع رسانی شود.

وی از مسوولان خواست تا امکانات لازم و به روز در اختیار روابط عمومی و تبلیغات ناحیه سپاه بسیج قرار بگیرد تا اطلاع رسانی هفته بسیج به نحو مطلوب انجام شود.

جانشین فرمانده سپاه گناوه گفت: ایجاد زمینه لازم برای ارتباط موفق و موثر درون سازمانی و برون سازمانی در ماموریت روابط عمومی و تبلیغات است.

سرهنگ عابدین عباسی افزود: امروز بسیج در اوج اقتدار قرار دارد و هرروز بر افتخارات آن افزون می شود.

وی بیان کرد: انعکاس اخبار بسیج به جامعه سبب می شود روحیه نشاط ، ایثار و حماسه در جامعه گسترش یابد و به رشد و تعالی بیشتر برسد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

تنظیم: هومن بهلولی