تبیان، دستیار زندگی
به ده نفر از کاربرانی که بیشترین و بهترین مطالب رااز 25 آبان ماه سال جاری الی 30 دی ماه، هم از جهت کمی و هم از جهت کیفی در بخش ثبت مطالب روزانه به صورت مستمر داشته باشند جوایزی نفیس اهدا خواهد شد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ایستگاه عاشقان اباعبدالله + مسابقه

پیامبر اکرم (ص) فرمود: براى شهادت حسین (ع)، حرارت و گرمایى در دل هاى مومنان است که هرگز سرد و خاموش نمى‌شود. کتاب جامع احادیث الشیعه، ج 12، ص 556

اکنون همراه با شکر حضرت باری و تشکر و قدردانی از کلیه کاربران عزیز و محترمی که در بخش ثبت مطالب روزانه فعالیت داشته و دارند و به صورت مستمر با قرار دادن مطالب آموزنده خود سهم مهمی در بالا بردن سطح معلومات کاربران دیگر دارند؛ بار دیگر رقابتی دیدنی در بین کاربران ثبت مطالب روزانه اعضا برگزار خواهد شد.

کسانی که تمایل به شرکت در این مسابقه دارند می توانند در سایت لاگین نموده و اعلام آمادگی خود را در نظرات همین مطلب، همراه با نام کاربری ثبت نمایند.

به ده نفر از کاربرانی که بیشترین و بهترین مطالب را از 25 آبان ماه سال جاری الی 30 دی ماه، هم از جهت کمی و هم از جهت کیفی در بخش ثبت مطالب روزانه به صورت مستمر داشته باشند جوایزی نفیس اهدا خواهد شد.

جوایز مسابقه:

نفر اول: کمک هزینه خرید تبلت به مبلغ 300000 هزار تومان

نفر دوم:  کمک هزینه خرید گوشی موبایل 200000 هزار تومان

نفر سوم:  کمک هزینه سفر به مشهد مقدس 110000 هزار تومان

نفر چهارم: کمک هزینه یک سفر سیاحتی 100000 هزار تومان

نفر پنجم: کارت هدیه به مبلغ 80000هزار تومان

نفر ششم: کارت هدیه به مبلغ 70000 هزار تومان

نفر هفتم: کارت هدیه به مبلغ 50000 هزار تومان

نفر هشتم: کارت هدیه به مبلغ 40000 هزار تومان

نفر نهم: کارت هدیه به مبلغ 30000 هزار تومان

نفر دهم: کارت هدیه به مبلغ 20000 هزار تومان

شرایط شرکت در مسابقه:

- موضوع مسابقه: مطالب مرتبط با ایام سوگواری امام حسین (ع) و اهل بیت شان، اربعین، وقایع تاسوعا و عاشورا، اشعار مرتبط با ایام محرم و صفر، احادیث مربوط به محرم و صفر، دل نوشته های مرتبط با محرم و صفر و مطالب مرتبط با  مناسبت های مذهبی ایام محرم و صفر، مطالب مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر، تقویم تاریخ و روز شمار محرم و صفر، زندگی نامه  72 یار شهید امام حسین (ع)، داستان های مرتبط با این ایام، سخنان گهربار امام حسین (ع)، معرفی کتاب، رهنمون های عاشورایی، مراسم و آیین عزاداری در اقصی نقاط ایران و سایر کشورهای جهان و ...

- تصاویر ارسالی و یا منتخب کاربران که مرتبط با محرم و ایام عزاداری امام حسین (ع) است. برای آپلود تصاویر به این آدرس مراجعه نمایید.

- ثبت حداقل 30 مطلب در بخش ثبت مطالب اعضا

- امتیاز ویژه برای دست به قلم‌ها: ثبت حداقل 10 مطلب، شعر یا دل نوشته با موضوع مرتبط با ایام محرم و صفر برای افرادی که از قلم خودشان استفاده کرده باشند.

- امتیاز ویژه بعدی برای گرافیست ها و طراحان: طراحی و تصویر سازی پوسترها و بنرهای مرتبط با این ایام. برای آپلود تصاویر به این آدرس مراجعه نمایید.

-  ثبت حداقل 50 نظر در مطالب کاربران دیگر.

نکته: حضور همیشگی و موثر شما تا پایان مسابقه، بسیار تعیین کننده است.

مشخصات مطالب ارسالی کاربران:

-  منبع مطالب در هر مطلب ذکر شده باشد.

- از قرار دادن مطالب بسیار طولانی خودداری شود (در صورت طولانی بودن، مطالب به چند بخش تقسیم و در پست‌های جداگانه همراه با تیترهای مناسب ارسال گردد)

- از درج مطالب تکراری (مطالبی که توسط کاربران دیگر به ثبت رسیده است) خودداری شود.

- در هر پست فقط 5 تصویر ثبت گردد.

- تیتر مطالب مرتبط با مطلب باشد.

مدیریت ثبت مطالب از طرفداران پرو پا قرص ثبت مطالب دعوت می‌کند مطالب خود را هر روز جذاب‌تر از دیروز در این بخش ثبت کنند. امیدواریم شاهد فعالیت بیش از پیش شما عزیزان در این بخش باشیم.


باشگاه کاربران تبیان

برای ورود به جمع ثبت مطلبی‌ها اینجا کلیک کنید

برای ثبت مطلب اینجا کلیک کنید

برای دیدن اخبار مربوط به ثبت مطالب اینجا کلیک کنید

برای دیدن مطالب مدیر ثبت مطالب اینجا کلیک کنید

در صورتی که بخواهید با مشاوره ثبت مطالب تماس بگیرید اینجا کلیک کنید

کاربران و صفحه اختصاصی ثبت مطالب در شبکه اجتماعی تبیان