تبیان، دستیار زندگی
كارشناس مسئول امور مساجد اداره كل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: 1500 مسجد استان در جشنواره ملی مساجد شرکت می کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

1500 مسجد خراسان رضوی در جشنواره ملی پورتال مساجد شرکت می کنند

پورتال ملی مساجد

كارشناس مسئول امور مساجد اداره كل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: 1500 مسجد استان در جشنواره ملی مساجد شرکت می کنند.

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام حسین علی رحمتی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی اظهار کرد: مساجد خراسان رضوی آماده شرکت در جشنواره پورتال ملی مساجد هستند.

مسئول امور مساجد تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: اعتبار لازم برای برگزاری این جشنواره هنوز تخصیص نیافته است که در صورت تخصیص اعتبار جشنواره استانی در مشهد برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: این پورتال زمینه ای را فراهم می کند تا مساجد کلیه خدمات فرهنگی، قرآنی، دینی، اجتماعی و تفریحی خود را اطلاع رسانی کنند.

مسئول امور مساجد تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تاکید کرد: این جشنواره با هدف فعال سازی فعالیت های فرهنگی مساجد مشهد در فضای مجازی برگزار می شود.

حجت الاسلام رحمتی تاکید کرد: مساجد استان با شرکت در این طرح می توانند اقدامات خود را در زمینه های مختلف فرهنگی به ثبت برسانند.

وی تصریح کرد: در زمان برگزاری جشنواره تمامی مطالب و مقالات مساجد ارزیابی می شود و به 10پایگاه برتر با نظر هیئت داوران جوایزی اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام رحمتی در خصوص اهداف این جشنواره یادآور شد: اطلاع رسانی و شناساندن برنامه های مساجد به آحاد مردم، معرفی دستاوردها و فعالیت مساجد، ایجاد رقابت نسبی میان پایگاه ها و افزایش روحیه نشاط و استمرار برنامه های فرهنگی و ایجاد همدلی و هم افزایی در راستای برگزاری با شکوه تر مراسم دینی از اهداف این جشنواره ملی است.

تنظیم: هومن بهلولی