تبیان، دستیار زندگی
به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی، همزمان با میلاد امام هادی (ع) از نرم افزار چند رسانه ای غریب سامراء رونمایی شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رونمایی از نرم افزار غریب سامراء با مضمون شرح حال امام هادی (ع)

نرم افزار غریب سامراء

به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی، همزمان با میلاد امام هادی (ع) از نرم افزار چند رسانه ای غریب سامراء رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی، هادی مختاری مسئول تبیان اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی و سرپرست تیم نرم افزاری تک ندا، روز چهارشنبه 10 آبانماه سالجاری با اعلام این خبر افزود: نرم افزار چند رسانه ای غریب سامراء با مضمون شرح حال امام هادی (ع) توسط تیم نرم افزاری تک ندا طراحی و تولید شد.

وی با اشاره به اینکه این نرم افزار از جنبه های مختلف، ابعاد مظلومیت امام هادی (ع) را مورد بررسی قرار داده و از بخش‌های انیمیشنی، زندگینامه، مداحی، زیارتنامه، تصاویر، اشعار، نواخانه، کتابخانه، مقالات و نرم افزار موبایل تشکیل شده است.

مختاری هدف از طراحی و تولید این نرم افزار را بیان مظلومیت امام هادی (ع) به شیوه نوین در قالب نرم افزاری برای اقشار مختلف جامعه بخصوص جوانان و شیفتگان آن امام مظلوم دانست.

همچنین لازم به ذکر است که این نرم افزار، همزمان با میلاد امام رضا (ع) در مهر ماه امسال در نخستین جشنواره تولید نرم افزار های مذهبی استان آذربایجان غربی که به همت واحد تشکل های دینی برگزار شده بود با انتخاب هیات داوران در ردیف آثار برتر مورد تقدیر قرار گرفته است.

تنظیم: هومن بهلولی