تبیان، دستیار زندگی
مدیران استان زمینه حضور و مشارکت دست اندرکاران روابط عمومی دستگاه متبوع را در دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی فراهم کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان

حضور روابط عمومی‌ها دردومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی در ارتقای آنها تاثیر گذار است

نور محمد آریانپور

مدیران استان زمینه حضور و مشارکت دست اندرکاران روابط عمومی دستگاه متبوع را در دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی فراهم کنند.

به گزارش روابط عمومی، نور محمد آریانپور مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار برنا گفت: دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی با شرکت طیف وسیعی از صاحبنظران، اندیشمندان، نخبگان، مدیران و کارشناسان صاحب نام روابط عمومی در کشورهای اسلامی به میزبانی ایران در تاریخ 18 و 19 آذر ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: این کنگره با هدف بحث و تبادل نظر و استفاده از تجربیات موفق کشورهای مسلمان در مبحث روابط عمومی و در راستای ارتقای سطح هنر هشتم با برنامه‌های جانبی برگزار می‌شود.

دبیر شورای اطلاع رسانی و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اظهار داشت: به طور کلی آشنایی با جدیدترین دستاوردهای علمی و عملی در مبحث روابط عمومی و تبلیغات در کشورهای مسلمان، ارایه راهکارهای جدید و تجربه‌های موفق در عرصه روابط عمومی، کمک به رشد کمی و کیفی و افزایش اثر بخشی فعالیت‌های روابط عمومی، شناسایی و معرفی استعدادها و توانمندی‌های تخصصی و حرفه‌ای روابط عمومی، آموزش و تقویت فرهنگ تحقیق و کنکاش و برنامه ریزی هدفمند در حوزه روابط عمومی، ایجاد فضای رقابتی سالم و با نشاط بین روابط عمومی‌ها و ... از مهمترین اهداف این کنگره هستند.

وی گفت: امید است که مدیران محترم استان به این مبحث توجه ویژه‌ای داشته باشند و زمینه حضور و مشارکت مسوولین و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های متبوع را در کنگره فراهم کنند.

آریانپور گفت: مکاتباتی هم در این زمینه با مدیران استان صورت گرفته و امیدواریم حضور دست اندرکاران روابط عمومی استان در این کنگره به ارتقای مبحث روابط عمومی و تبلیغات در استان منجر شود.

نماینده رسمی دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی در استان با بیان اینکه در این کنگره با شکوه جهانی که با موضوع «روابط عمومی اسلامی» برگزار خواهد شد، مسایل مختلف جهان اسلام از دیدگاه روابط عمومی و توقعات و انتظاراتی که از کارگزاران مسلمان روابط عمومی در صحنه‌های مختلف ملی، منطقه‌ای و بین الملل موجود است و پیش بینی می‌شود مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد، افزود: دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی با مشارکت اتحادیه روابط عمومی آسیا، انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی، دانشگاه‌های خارجی و داخلی از جمله، دانشگاه تهران، علامه طباطبایی، امام صادق(ع)، آزاد اسلامی، سوره، الزهرا و کمیسیون ملی یونسکو در ایران همچنین هشت انجمن شاخص روابط عمومی در کشور اسلامی ایران برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان گفت: نکته‌ای که بسیار با اهمیت و قابل توجه هست اینکه از طرف معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور نیز برای مشارکت کارشناسان و مسوولین روابط عمومی‌های وزارتخانه‌ها، استانداری‌ها و سازمان‌های سراسر کشور به منظور استفاده از دستاوردهای علمی و تجارب عملی این فرصت مغتنم تأکید شده است و لذا انتظار می‌رود روابط عمومی‌های استان در این کنگره ارزشمند و جهانی مشارکت و حضور فعال داشته باشند. مکاتباتی هم با مدیران استان و روابط عمومی‌های استان در این زمینه صورت گرفته است.

آریانپور گفت: برنامه جانبی دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی شامل برگزاری نمایشگاه، معرفی روابط عمومی‌های برتر و اهدای جوایز و لوح‌های یادبود، چاپ و انتشار ویژه نامه خبری، چاپ و انتشار ویژه نامه تبلیغاتی، قدردانی از پیشگامان روابط عمومی ایران و ... است.

گفتنی است؛ اولین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی سال گذشته در کشور مالزی برگزار شد.

تنظیم: هومن بهلولی