تبیان، دستیار زندگی
به مناسبت ماه ذیحجه، روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، ویژه نامه اینترنتی «میهمانان خانه خدا» را در تبیان هرمزگان منتشر کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتشار ویژه نامه اینترنتی «میهمانان خانه خدا» در تبیان هرمزگان

حج

به مناسبت ماه ذیحجه، روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، ویژه نامه اینترنتی «میهمانان خانه خدا» را در تبیان هرمزگان منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی، در این ویژه اینترنتی به موضوعاتی همچون؛ کلیپ‌ها، نواهنگ‌ها، تصاویر ویژه، موبایل اسلامی، محصولات ویژه مشترکین ایرانسل، پیامک‌های ویژه حج و در بخش قفسه به کتابخانه حج اشاره شده است.

همچنین در این ویژه نامه به مقالاتی چون؛ چند درس مهم از نماز اول ذی الحجه، ذی الحجه ماه ولایت، مشاهدات یک طلبه از سرزمین وحی، فرصت سنگباران شیطان، کامل‌ترین اظهار بندگی، بایدها و نبایدهای این سفر چند روزه، قصد رسیدن به خدا، ترس از حج، نکاتی که حاجیان باید به آنها دقت کنند!، راز زیارت خانه خدا، فضیلت و برکات شگفت دهه اول ذی الحجه، برکات مادی و دنیوی سفر حج ، راه صد ساله را یک ماهه برویم، از شوق پرواز، اشک‌های وداع با خانه خدا، حج تشنه ترت می‌کند، سفر به سرزمین خاطره‌ها، تا حیاط خلوت خدا، لبیک ای خدای خوب من، عارفانه‌های سبز، می‌روی تا در حریم کعبه بینی روی دوست، یا رسول الله به سوی خود مرا راهی نما و کام من دیدن کعبه است به کامم برسان جهت استفاده مخاطبان پرداخته شده است.

گفتنی است علاقمندان می توانند جهت اطلاع بیشتر به سایت www.tebyan-hormozgan.ir مراجعه کنند.

تنظیم: هومن بهلولی