تبیان، دستیار زندگی
مسئول موسسه تبیان شعبه قم گفت: در بخش فیلم سایت تبیان 14 هزار فیلم و كلیپ بارگذاری شده بود كه این تعداد اكنون به 2 میلیون افزایش یافته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسئول موسسه تبیان شعبه قم خبر داد:

بارگذاری 2 میلیون فیلم و كلیپ در سایت تبیان

حجت‌الاسلام علیرضا سلطانی مهاجر

مسئول موسسه تبیان شعبه قم گفت: در بخش فیلم سایت تبیان 14 هزار فیلم و كلیپ بارگذاری شده بود كه این تعداد اكنون به 2 میلیون افزایش یافته است.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام علیرضا سلطانی مهاجر در جلسه شورای مدیران تبلیغات اسلامی استان به راهكارهای افزایش كاربران سایت تبیان قم اشاره كرد و گفت: برای افزایش تعداد كاربران سایت‌ها باید قبل از هر چیز فضای مجازی را به خوبی شناخت.

وی ادامه داد: لحظه‌ها را باید دریابیم چراكه اینترنت فضای لحظه‌هاست و اگر در انتقال اطلاعات، لحظه‌ها را در نظر نگیریم فایده‌ای ندارد.

حجت‌الاسلام سلطانی مهاجر با بیان اینكه اینترنت فضای جاذبه‌هاست اظهار كرد: اگر مطالبی چه تولیدی و چه غیرتولیدی بر روی سایت قرار می‌گیرد باید بر روی جاذبه‌های آن فكر كرد به خاطر اینكه كاربران این مسئله را می‌فهمند و به جذابیت‌های سایت عادت می‌كنند.

مسئول موسسه تبیان شعبه قم تصریح كرد: به جز رسانه ملی كه مردم به آن عادت كرده‌اند، هیچ كسی با فضای یك طرفه رسانه‌ای ارتباط برقرار نمی‌كند.

وی ادامه داد: اینترنت و سایر رسانه‌ها فضای تعاملی می‌طلبد و ارتباط با آنها دو طرفه است.

حجت‌الاسلام سلطانی مهاجر بر لزوم ارائه خدمات از طریق سایت تبیان به كاربران تاكید كرد و گفت: اگر در فضای مجازی به كاربران خدمات ارائه نشود كاربران از سایت مورد نظر گریزان می‌شوند.

وی با ذكر نمونه‌ای از ارائه خدمات مورد نیاز جوانان در سایت تبیان اظهار داشت: در بخش فیلم این سایت حدود 3 ماه گذشته 14 هزار فیلم و كلیپ وجود داشت كه این تعداد اكنون به بیش از 2 میلیون افزایش یافته است.

تنظیم: هومن بهلولی