تبیان، دستیار زندگی
ی بازیهای یورو2004 تحلیل فنی ایتالیا- دانمارک دیدارهای بعدی این دو تیم جذاب تر می شود پرویز مظلومی مربی صبا باتری و کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص بازی ایتالیا و دانمارک گفت :دیدارایتالیا – دانمارک با اینکه گلی در بر نداشت ام...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تحلیل فنی بازیهای یورو2004

چهار خارجی ناظر انتخابات فدراسیون فوتبال!

تحلیل فنی ایتالیا- دانمارک

دیدارهای بعدی این دو تیم جذاب تر می شود

پرویز مظلومی مربی صبا باتری و کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص بازی ایتالیا و دانمارک گفت :دیدارایتالیا – دانمارک با اینکه گلی در بر نداشت اما از فراز و نشیب زیادی بر خوردار بود، مربیان دو تیم با شناختی که از نحوه تاکتیکهای یکدیگر داشتند با مهار مهره های کلیدی یکیگر ، خط حمله را از کار انداخته بودند در مرکز زمین هم همین شرایط حکمفرما بود که خصوصا مهره های ارزشمند ایتالیا نتوانستند توقعی را که از آنان می رفت ، برآورده کنند .

اما کلا این دیدار جدا از نتیجه آن دلچسب بود از نقش دروازه بان نیز نمی توان به راحتی چشم پوشید . آنها در چندین موقعیت مانع از به ثمر رسیدن گل در این بازی شدند . البته این از خصوصیت تورتمنت های معتبر دنیاست که دیدارهای ابتدایی آن از طراوت و شادابی که از تیم ها انتظار می رود به دور باشد در کل انتظار می رود دیدارهای بعدی این دو تیم جذاب تراز این بازی باشد .

تحلیل داوری ایتالیا- دانمارک

نصیر زاده : خطای توتی کارت قرمز داشت

هوشنگ نصیر زاده کارشناس داوری در خصوص عملکرد قضاوت " مائول ائریکه " داور اسپانیایی بازی ، ایتالیا ، دانمارک گفت : داوراسپانیایی بر خلاف دیگر داوران این کشورکه از لحاظ بدنی از آمادگی به خصوصی برخوردار هستند و این بازی نتوانست تمام صحنه های بازی را پوشش دهد. در ضمن اواخر بازی بازیکنان به خشونت روی آورده و صحنه های درگیری زیادی را بوجود آوردند که داور به این صحنه ها ی درگیری زیادی را بوجود آوردند که داور به این صحنه ها نرمی نشان داد و آوانتاژهای بی موردی گرفت که بعر از سه آوانتاژ در آخر توتی با ضربه پای مستقیم به زانوی بازیکن دانمارک کوبید که جریمه آن کارت قرمز بوده که داور تنها به او کارت زرد نشان داد . به نظر من کمیته مسابقات با توتی برخورد کند ، چرا که پیش از شروع مسابقات از سوی کمیته داوری اعلام شده بود از هر گونه خشونت جلوگیری شود .