تبیان، دستیار زندگی
شركت ال‌جی جدیدترین گوشی خود با تجهیز به پردازنده چهارهسته‌ای به نام Optimus G را برای رقابت با آیفون اپل و گلکسی S3 سامسونگ به بازار عرضه کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عرض‌اندام Optimus G در برابر بزرگان


شركت ال‌جی جدیدترین گوشی خود با تجهیز به پردازنده چهارهسته‌ای به نام Optimus G را برای رقابت با آیفون اپل و گلکسی S3 سامسونگ به بازار عرضه کرد.

گوشی Optimus G ال‌جی مجهز به رابط كاربری UX است و امکانات جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

Optimus G  با برخورداری از پردازشگر چهار هسته‌ای با نام  Snapdragon S4،‌ امکان دسترسی به تصاویر بهتر و عمر طولانی‌تر باتری را فراهم می‌کند. علاوه بر این Optimus G از طراحی خوبی برخوردار بوده و دارای ویژگی‌هایی است كه تا به حال در هیچ گوشی هوشمند دیگری ارایه نشده است.

عرض‌اندام optimus g در برابر بزرگان

ساختار تازه در رابط كاربری  UX

برخورداری از عملكرد سریع و قابل اطمینان، ‌سبب شده Optimus G نه تنها امکان اجرای هم زمان چند برنامه (multi-tasking) را داشته باشد، بلكه می‌تواند در یك صفحه چند برنامه را نیز در كنار هم نمایش دهد. هنگامی كه ویژگی multi-tasking در یك زمان در حال اجرای چندین برنامه است، ‌Cross-tasking  برنامه‌های دیگری را بدون هیچ تداخلی با یكدیگر و به طور هم‌زمان اجرا می‌كند. از ویژگی‌های رابط كاربری UX در Optimus G می‌توان به فناوری QSlide Function که به کاربر اجازه می‌دهد تا به طور هم‌زمان از دو برنامه استفاده و این دو برنامه مورد نظر را در صفحه نمایش گوشی مشاهده کند، اشاره کرد. به عنوان مثال کاربر می‌تواند هنگامی‌ که مشغول تماشای یک فیلم است، در وب نیز به جست‌وجو پرداخته و یا پیغامی ارسال کند.

عرض‌اندام optimus g در برابر بزرگان

از سوی دیگر، این گوشی از قابلیتLive Zooming بهره می‌برد که به کاربر اجازه می‌دهد حتی یک فیلم در حال پخش را نیز تا پنج برابر بزرگ کند.

قابلیت Dual play نه تنها به کاربر امكان می‌دهد كه محتوای یکسان را در گوشی و تلویزیون خود تماشا کند،‌ بلكه می‌‌تواند محتوای متفاوتی را در هر صفحه نمایش به صورت بی‌سیم و هم‌زمان نمایش دهد.

برخورداری از عملكرد سریع و قابل اطمینان، ‌سبب شده Optimus G نه تنها امکان اجرای هم زمان چند برنامه (multi-tasking) را داشته باشد، بلكه می‌تواند در یك صفحه چند برنامه را نیز در كنار هم نمایش دهد

برنامه Quick Memo با سیستم عامل گوشی در ارتباط بوده و قابلیت اجرا، ‌حتی در حین استفاده از دیگر برنامه‌های گوشی مانند بازی‌ها یا پخش ویدیو‌ها را داراست. این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد كه مستقیما و بدون نیاز به دیگر برنامه‌ها در هر زمان یادداشت‌های خود را بر روی تصویر صفحه نمایش ثبت و نگهداری کرده و یا حتی به اشتراگ بگذارد.قابلیت بزرگنمایی صفحه نمایش در قسمت‌هایی چون پخش موزیك، ‌ایمیل، پیام‌های نوشتاری و گالری تصاویر كاربرد دارد و می‌توان به راحتی سایز قلم و صفحه نمایش خود را تغییر داد.

ویژگی  Application Link یا دسترسی سریع به برنامه‌ها، شامل یك سری از برنامه‌های پیش فرض مانند (‌تقویم، ‌آب و هوا و ایمیل) است و می‌توان روزانه اطلاعات مورد نیاز خود را با سرعت بیشتری دریافت کرد.

عرض‌اندام optimus g در برابر بزرگان

Icon Personalizer یا شخصی‌سازی آیکون‌ها، به كاربران این امكان را می‌دهد كه اندازه و تصویر آیكون‌های گوشی خود را تغییر داده و در نتیجه دسترسی آسان‌تری به برنامه‌های مطلوب خود داشته باشند.

دوربین 13 مگاپیكسلی Optimus G با وضوح تصویر عالی امکانات فوق‌‌العاده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

قابلیت Smart Shutter نسبت به لرزش دوربین یا حركت اجسام حساس بوده و قادر است سرعت شاتر را برای گرفتن بهترین تصویر تنظیم کند.

ویژگی Time Catch Shot یا زمان مناسب گرفتن تصویر نیز كاربر را قادر می‌کند بهترین تصویر از میان شات‌های مختلف را، قبل از فشار دادن دكمه شاتر انتخاب کند.ویژگی Cheese Shutter با استفاده از فرمان صوتی به راحتی با گفتن كلماتی مانندSmile, Kimchi, Cheese یا حتی LG، ‌تصاویر را ثبت می‌كند.

قابلیت كاهش نویز عكس در محیط‌های تاریک با استفاده از سیستم بررسی میزان روشنایی ‌در موقعیت‌هایی با نور كم، ‌بهترین تصویر را ارایه می‌دهد.

Icon Personalizer یا شخصی‌سازی آیکون‌ها، به كاربران این امكان را می‌دهد كه اندازه و تصویر آیكون‌های گوشی خود را تغییر داده و در نتیجه دسترسی آسان‌تری به برنامه‌های مطلوب خود داشته باشند

طراحی و بازی 

با استفاده از میراث DNA ال‌جی در طراحی به همراه فناوری‌های جدید، ‌طراحی ساده و شیك و رنگ مشكی براق بدنه، ‌ظاهری منحصر به فرد و چشمگیر به این گوشی بخشیده است. همچنین ال‌جی از كریستال براق در طراحی قاب پشت گوشی استفاده کرده كه حسی متفاوت را به کاربر القا می‌كند.

پوشش كریستال مانند براق این گوشی سبب می‌‌شود كه کاربر در هر زاویه دید و نور مختلف، ‌شکلی متفاوت از گوشی را مشاهده کند.

عرض‌اندام optimus g در برابر بزرگان

فناوری رابط كاربری  UX

طراحی شیك و زیبا به همراه ظاهری درخشان و تجربه استفاده از رابط كابری UX در گوشی Optimus G ال‌جی، ‌مدیون فناوری‌های منحصر به فرد و پیشرو در این صنعت است.

به عنوان نخستین گوشی هوشمند چهار هسته‌ای كه مجهز به فناوری LTE است،Optimus G  با برخورداری از فناوری‌هایی چون Zerogap Touch  و نمایشگرهایTrue HD IPS، باریك‌ترین، ‌شفاف‌ترین ‌و واضح‌ترین صفحه نمایش را ارایه می‌دهد. باتری جدید این گوشی كه تولید LG Chem  است،‌ عمر طولانی‌تری نسبت به سایر گوشی‌های هوشمند دارد.

دوربین 13 مگاپیكسلی Optimus G با وضوح تصویر بالا،‌ عکس‌هایی با كیفیت فوق‌العاده و شفافیت چشمگیر ارایه می‌كند.

بخش دانش و زندگی تبیان


منبع: فناوران