تبیان، دستیار زندگی
مدیر بخش نشر دیجیتال ششمین جشنواره و نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از راه‌اندازی نمایشگاه مجازی رسانه‌های دیجیتال خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نمایشگاه مجازی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال راه‌اندازی شد

علی جاودانی

مدیر بخش نشر دیجیتال ششمین جشنواره و نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از راه‌اندازی نمایشگاه مجازی رسانه‌های دیجیتال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، علی جاودانی اظهار داشت: راه اندازی یک نمایشگاه مجازی برای نمایشگاهی که پسوند دیجیتال را با خود دارد، شاید یک ضرورت به حساب بیاید که در دوره های گذشته این نمایشگاه کمتر به آن توجه شده است.

وی گفت: در این دوره از نمایشگاه علاوه بر سایر امکاناتی که شاید بسیاری از مخاطبین برای اولین بار شاهد آن بودند، بخش نشر دیجیتال  اقدام به افتتاح یک نمایشگاه مجازی کرده است. نقشه ای بر روی سایت این بخش که ضمن سهولت دستیابی مخاطبین، مخاطب را قبل از مراجعه به نمایشگاه با فضای آن آشنا می کند.

مدیر بخش نشر دیجیتال ششمین جشنواره و نمایشگاه رسانه های دیجیتال با بیان اینکه این نمایشگاه مجازی با هدف سهولت دسترسی مخاطب به غرفه مورد نظر راه اندازی شده است، ادامه داد: پس از بررسی های به عمل آمده و دریافت نظرات مسئولین و مخاطبین، بر آن شدیم که نمایشگاه مجازی بخش نشر دیجیتال را بر روی وب سایت این بخش قرار بگیرد.

جاودانی اضافه کرد: مخاطبان با مراجعه به این نمایشگاه مجازی می توانند قبل از حضور در نمایشگاه، مکان غرفه مورد نظر خود را مشخص کنند و  مسیرهای نزدیکتر به آن و شماره آن را بیابند.

وی با اشاره به اینکه مخاطبی که با بخش نشر دیجیتال آشنایی ندارد می تواند به غرفه راهنما تخصصی بخش نشر دیجیتال مراجعه کند، اظهار داشت: مخاطب می تواند با رایانه لمسی درون این غرفه ، اطلاعاتی نظیر شماره، مکان، نام دقیق شرکت تولیدکننده و یا ناشر مورد نظر و شماره تماس خط ثابت به دست بیاورد.

جاودانی افزود: از دیگر امکاناتی که در این نمایشگاه مجازی وجود دارد، تفکیک راهروها بر اساس رنگ های جداگانه است. در این نقشه رنگ سبز برای نرم افزارها و محصولات عمومی، مذهبی و فرهنگی، رنگ قرمز برای بازی ها و سرگرمی های دیجیتال، رنگ صورتی برای نرم افزارهای کودک و نوجوان و رنگ زرد  مبرای نرم افزارهای آموزشی انتخاب شده است که از طریق این رنگ ها مخاطب می تواند دسترسی سریع تری به محصول هدف خود داشته باشد.

تنظیم: هومن بهلولی