تبیان، دستیار زندگی
سه تن از اساتید علوم ارتباطات در دیدار دبیرکل کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی، بر تخصصی شدن روابط‌عمومی‌ها تأکید کردند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تأکید اساتید علوم ارتباطات بر تخصصی شدن روابط‌عمومی‌ها

اساتید علوم ارتباطات

سه تن از اساتید علوم ارتباطات در دیدار دبیرکل کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی، بر تخصصی شدن روابط‌عمومی‌ها تأکید کردند.

سید غلامرضا کاظمی دینان، دبیرکل این کنفرانس که به منظور اهدای تقدیرنامه پروفسور حسام‌الدین بیان، دکتر احمد روستا و دکتر داود زارعیان به دیدار ایشان رفته بود، در این خصوص گفت: ادب و احترام به اساتید علوم ارتباطات وظیفه اخلاقی  همه فعالان این حوزه است و بنده به نیابت از سوی دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت و به عنوان دبیرکل کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت وتولید ملی به دیدار ایشان رفتم.

وی با اعلام اینکه این اساتید بزرگوار از برگزاری کنفرانس اخیر و کیفیت مطالب ارائه شده رضایت داشتند افزود: البته نکاتی هم برای ارتقای بیشتر سطح علمی کنفرانس مطرح شد که حتماً مورد توجه ما قرار خواهد گرفت.

دبیرکل کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی ادامه داد: لزوم تخصصی شدن روابط‌عمومی‌ها و تعیین معیارهای عملکرد حرفه‌ای و علمی آن‌ها از دیگر مواردی بود که مورد تأکید این اساتید قرار گرفت.

کاظمی دینان در مورد نظر اساتید یاد شده در مورد اهدای سالانه مدال زرین روابط‌عمومی به یکی از مدیران ارشد وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها نیز گفت: اصل این موضوع به دلیل ایجاد انگیزه و اعتبار و اهمیت بیشتری که ممکن است مدیران محترم برای روابط‌عمومی‌های خود قائل شوند مورد تأئید بود و البته ملاحظاتی هم وجود داشت که مطرح شد.

دبیرکل کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید در این مورد اضافه کرد: متأسفانه در سال‌های اخیر، برخی از اصول در اعطای جوایز و عناوین زیر پا گذاشته شده و ملاحظات اساتید محترم نیز در این خصوص بود که البته مورد توجه و تأئید دبیرخانه کنفرانس نیز بوده است.

کاظمی دینان گفت: دبیرخانه کنفرانس به شکل دائمی، فعال شده و بزودی برنامه‌های جدید آن اعلام خواهد شد.

تنظیم: هومن بهلولی