تبیان، دستیار زندگی
از آنجایی‌كه تحقیق و پژوهش نقش بسیار به‌سزایی در خلق فناوری و شتاب‌دهی در توسعه مهمترین عامل پیشرفت، گسترش فناوری، اختراعات، اكتشافات و زمینه‌ساز خلاقیت و نوآوری در هر كشوری است. در این راستا و با عنایت به‌رویكرد دانش‌محور دانشگاه جامع علمی‌كاربردی،....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فراخوان شركت در سیزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری

فراخوان شركت در سیزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری

از آن جایی ‌كه تحقیق و پژوهش نقش بسیار به ‌سزایی در خلق فناوری و شتاب‌دهی در توسعه مهم ترین عامل پیشرفت، گسترش فناوری، اختراعات، اكتشافات و زمینه‌ ساز خلاقیت و نوآوری در هر كشوری است.
در این راستا و با عنایت به‌ رویكرد دانش‌ محور دانشگاه جامع علمی‌ كاربردی، معاونت پژوهش و فناوری اقدام به ایجاد سامانه‌ای تحت‌عنوان نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهش و فناوری نموده است كه هدف از ایجاد آن، تسهیل در شركت پژوهشگران، مبتكران و مخترعان دانشگاه در سیزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری، حفظ و حمایت از دارایی‌های فكری و فناوری‌های ایجاد‌شده و یا توسعه‌ یافته در دانشگاه و همچنین ایجاد زمینه انتقال آن به خارج از دانشگاه می‌باشد.

فراخوان شركت در سیزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری

این معاونت به‌منظور تحقق‌بخشیدن به شعار تبدیل علم به ثروت، در نظر دارد از ارگان‌ها و شركت‌های خصوصی جهت بازدید از غرفه دانشگاه در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری دعوت به‌عمل آورد تا امكان تجاری ‌سازی طرح افراد راه‌ یافته به نمایشگاه فراهم گردد و بدین ترتیب دانشجویان و مدرسان پژوهشگر، مبتكر و مخترع دانشگاه از منافع حاصله از این تعامل منتفع ‌گردند.

در این راستا از كلیه دانشجویان و مدرسان مخترع و مبتكر مراكز آموزش علمی‌كاربردی دعوت به‌عمل می‌آید تا با مراجعه به سامانه نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهش و فناوری واقع در سایت هفته پژوهش و فناوری اقدام به ثبت‌نام نمایند.

شایان ذكر است آخرین مهلت ثبت ‌نام در سامانه مذكور 15/8/1391 می‌باشد. همچنین امسال فقط از پژوهشگران، مبتكران و مخترعانی جهت حضور در غرفه دانشگاه دعوت به‌عمل می‌آید كه طرحشان در سامانه به تأیید واحد استانی رسیده باشد.

نشانی سامانه نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهش و فناوری: http://info.uast.ac.ir/fanavari

نشانی سایت هفته پژوهش و فناوری دانشگاه: www.uast.ac.ir/hpazhohesh/default.aspx

منبع: پایگاه هفته ی پژوهش

بخش پژوهش های دانش آموزی تبیان، تنظیم:نسرین صادقی