تبیان، دستیار زندگی
مراسم ویژه روز جشن میلاد امام رضا(ع) با حضور تولیت عظمای آستان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ویژه برنام های حرم به مناسبت میلاد امام رضا(ع)


از سوی معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی؛

ویژه برنامه‌های حرم مطهر به مناسبت میلاد امام رضا(ع)

از سوی معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی ویژه برنامه‌های حرم‌ مطهر به مناسبت میلاد با سعادت حضرت رضا(ع) اعلام شد.


به گزارش ستاد خبری جشن‌های میلاد رضوی، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدجلال حسینی گفت: با توجه به نزدیك شدن به شب میلاد حضرت رضا(ع) و حضور جمع زیادی از زائران و مجاوران در بارگاه منور رضوی برنامه‌های تبلیغی فرهنگی ویژه‌ای تدارك دیده شده است.

ویژه برنامه حرم در میلاد امام رضا(ع)

وی افزود: مراسم ویژه جشن ایام میلاد حضرت امام رضا(ع) در صحن جامع رضوی با سخنرانی آیت الله علم الهدی و حجج‌الاسلام و المسلمین راشد یزدی، فرزانه، رفیعی و قرائتی تا شام میلاد امام رضا(ع) ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: از روز شنبه تا پنج‌شنبه نیز حجج‌الاسلام و المسلمین اسلامی‌فر با موضوع در رواق امام خمینی(ره) به سخنرانی خواهد پرداخت.

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی تصریح كرد،مراسم ویژه روز جشن میلاد امام رضا(ع) با حضور تولیت عظمای آستان قدس رضوی و مسئولان استانی و كشوری در تالار اماكن متبركه حرم مطهر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های تخصصی بیداری اسلامی در حرم مطهر رضوی خاطرنشان كرد: با توجه به اقدام توهین‌آمیز آمریكا در هتك حرمت حضرت رسول اكرم (ص) نشست تخصصی دفاع از مقدسات و بیداری اسلامی روز چهارشنبه ساعت 16 الی 18 باحضور دكتر علی‌اكبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل و دبیر مجمع بیداری اسلامی در تالار قدس كتابخانه مركزی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینكه خدمات به گروه‌ها و اردوهای زیارتی در ایام دهه كرامت رضوی افزایش چشم‌گیری داشته است اظهار داشت: نشست‌های فیض حضور، شكوفه‌های رضوی، ‌جشن عبادت، جشن تكلیف به همراه سخنرانی، مداحی و بیان آداب زیارت همه روزه در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

حسینی در پایان افزود:دو مسابقه با عناوین رأفت بی‌كران (ویژه عموم) و كبوتران (ویژه كودكان) نیز در حرم مطهر تدارك دیده شده است.


منبع: آستان قدس رضوی

بخش حریم رضوی