تبیان، دستیار زندگی
هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هفته دفاع مقدس گرامی باد

هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.

به گزارش روابط عمومی، هر سال، روزهای آخر تابستان و ابتدای پائیز برای ملت ایران، یادآور حماسه بزرگی است که فرزندان غیور این مرز و بوم، با تکیه بر خداوند متعال و گوش به فرمان ولی امرشان حضرت امام خمینی(ره)، هیمنه پوشالی ابرقدرت ها را درهم شکستند و با نمایش قدرت ایمان به خداوند ، نقطه عطفی دیگر را در تاریخ ایران و جهان رقم زدند، و با هشت سال دفاع مقدس و مقاومت جانانه خود در مقابل نیروهای مزدور بعثی و اتحاد جهانی ابرقدرت‌ها، درسی بزرگ و فراموش نشدنی به استکبار جهانی و سلطه‌گران داده و الگویی متعالی و بی‌نظیر را در اختیار تمامی ملل تحت ستم عالم قرار دادند‌ و ضمن تحمیل شکست به جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی در حوزه جنگ سخت، قدرت نرم انقلاب اسلامی و فرهنگ والای آن را به رخ جهانیان کشیدند.

هفته دفاع مقدس

بی‌هیچ تردیدی این فرهنگ مقاومت و ایثار بود که دشمنان تا بن دندان مسلح جمهوری اسلامی ایران را به شکست کشانید و این دوران طلایی و غرورآفرین را به شمعی فروزان در تاریخ جهان تبدیل ساخت، شمعی که تا قرن ها، راه درست را به آزادیخواهان و استکبارستیزان نشان خواهد داد. دوران دفاع مقدس نشان داد که اگر اراده عمومی یک ملت با مقاومت و ایثار و پایداری عجین شود، هیچ نیرویی را یارای مقابله با آن نیست‌ و اگر این اراده تحت هدایت یک رهبری عالمانه و الهی قرار گیرد، دیگر هیچ مانع و تحریمی تاب مقاومت در مقابل سیل خروشان پیشرفت آن را نخواهد داشت‌ و حتی اگر همه قدرت‌های عالم هم بخواهند در این راه وقفه ایجاد کنند، جز شکست و ناکامی، دستاورد دیگری نصیبشان نخواهد شد.

هفته دفاع مقدس

اکنون این گنجینه ارزشمند فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت ملت ایران، همانطور که امام راحل عظیم الشأن پیش‌بینی می‌کردند، با هدایت خلف صالح ایشان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و با بیداری ملت‌های مسلمان و نیز غیرمسلمانان تحت ستم سراسر گیتی، شگفتی، هراس و استیصال را به کانون‌های نامشروع قدرت جهانی تحمیل کرده است‌ به طوری که از فرط ناتوانی اقدامات سخیف و غیرانسانی همچون توهین به مقدسات را در دستور کار خویش قرار می‌دهند.

اینک و در آستانه سی و دومین سالگرد آغاز این حماسه باشکوه و این دوران سراسر افتخار، موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، یاد و خاطره آن دوران سراسر نور و غرور‌ و تعظیم و تکریم گرامی می دارد.

روابط عمومی موسسه تبیان