تبیان، دستیار زندگی
مدیران و کارشناسان روابط‌ عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و مؤسسات دولتی و خصوصی تا بیستم مهرماه برای ثبت‌نام در بانک اطلاعات مدیران و متخصصان روابط‌ عمومی، موسوم به رابط2 مهلت دارند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیران و کارشناسان روابط‌ عمومی تا بیستم مهرماه برای ثبت‌نام در کتاب متخصصان، مهلت دارند

روابط عمومی

مدیران و کارشناسان روابط‌ عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و مۆسسات دولتی و خصوصی تا بیستم مهرماه برای ثبت‌نام در بانک اطلاعات مدیران و متخصصان روابط‌ عمومی، موسوم به رابط2 مهلت دارند.

به گزارش دبیرخانه دائمی همایش روابط‌عمومی الکترونیک که ناشر این کتاب است اسامی مدیران، کارشناسان و کارکنان روابط‌عمومی که تا تاریخ 20 مهرماه91 در سامانه ثبت‌نام این بانک به آدرس  www.e-pr.ir ثبت شود در کتاب رابط 2 منتشر خواهد شد.

بانک اطلاعات مدیران و متخصصان روابط‌ عمومی در تلاش است ضمن معرفی اساتید، مدیران و کارشناسان روابط‌ عمومی سراسر کشور، زمینه معرفی توانایی‌ها و تجارب ایشان را فراهم و امکان رجوع مستقیم و بی‌واسطه‌ مدیران ارشد وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف را به نیروهای حرفه‌ای این حوزه مهیا ‌سازد.

توسعه‌ اشتغال‌زایی برای متخصصان روابط‌ عمومی از طریق معرفی به مدیران ارشد، مستندسازی فعالیت‌های حرفه‌ای مدیران و متخصصان روابط عمومی، ایجاد زمینه‌های دستیابی به آمار شاغلان و متخصصان روابط‌ عمومی کشور، افزایش اعتبار شغلی مدیران و متخصصان روابط‌ عمومی، جلب توجه سازمان‌ها و گروه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به قابلیت‌های مدیران و متخصصان حوزه‌ روابط‌ عمومی و امکان دریافت خدمات بیشتر و گسترده‌تر برای آنهاو توسعه ارتباط و تعامل مدیران و متخصصان روابط‌ عمومی با سازمان‌های مردم‌‌نهاد تخصصی این حوزه از جمله مزایای حضور در بانک اطلاعات مدیران و متخصصان روابط‌ عمومی اعلام شده است.

این دبیرخانه در مورد نحوه جمع‌آوری اطلاعات یادآور شده: علاقمندان با رجوع به سایت www.e-pr.ir نسبت به ارسال عکس و مشخصات خود اقدام خواهند کرد. لازم به ذکر است مسۆولیت صحت اطلاعات بر عهده‌ تکمیل‌کننده‌ آن بوده و در این زمینه هیچ تعهدی متوجه‌ دبیرخانه‌ همایش نخواهد بود.

تنظیم: هومن بهلولی