تبیان، دستیار زندگی
دبیرکل کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید از ارائه مشاوره رایگان توسط دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت، به مۆسسات صنعتی برای راه‌اندازی واحد روابط‌عمومی خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مشاوره رایگان به مۆسسات صنعتی برای راه‌اندازی واحد روابط‌عمومی

دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط عمومی و صنعت

دبیرکل کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید از ارائه مشاوره رایگان توسط دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت، به مۆسسات صنعتی برای راه‌اندازی واحد روابط‌عمومی خبر داد.

سید غلامرضا کاظمی دینان با اعلام این مطلب افزود: تمامی استادان و سخنرانان کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی بر این نکته که استفاده صحیح و بجا از تاکتیک‌ها و تکنیک‌های روابط‌عمومی، می‌تواند روند تولید را بهبود بخشیده و منجر به ایجاد رضایت و مطلوبیت بیشتر نزد مخاطبان مۆسسات صنعتی شود، تأکید کردند.

وی با اشاره به اینکه باید محاسن روابط‌عمومی را به صاحبان صنعت شناسانده و ان‌ها را با این حرفه و هنر آشنا کنیم افزود: در صورت نقش‌آفرینی مۆثرتر روابط‌عمومی‌ها، سه ضلع مخاطب، سازمان و جامعه روابط‌عمومی، منفعت برده و در نهایت امر، کشور از مزایای این ارتباط مۆثر، بهره‌مند می‌شود.

دبیرکل کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید با تأکید بر اینکه فعالیت دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی دائمی خواهد بود افزود: تشکیل کمیته علمی مستقر در دبیرخانه، تولید کتاب، جزوات آموزشی، کارگاه‌های تخصصی و ارائه مشاوره از جمله فعالیت‌های این دبیرخانه خواهد بود.

کاظمی دینان با تقدیر از همراهان و حامیان برگزاری کنفرانس از تمامی رسانه‌ها و شرکت‌کنندگان تشکر کرد و افزود: دبیرخانه کنفرانس آماده دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات جامعه روابط‌عمومی کشور از طریق سایت www.i-pr.ir است.

وی افزود: مدیران ارشد مۆسسات صنعتی نیز می‌توانند درخواست خود برای دریافت مشاوره رایگان با هدف راه‌اندازی واح روابط‌عمومی را از طریق همین سایت اعلام نمایند.

تنظیم: هومن بهلولی