تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان ویژه نامه ای تحت عنوان «صد سوال از وهابیت» را در سایت این موسسه منتشر کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان منتشر کرد

ویژه نامه صد سوال از وهابیت

ویژه نامه صد سوال از وهابیت

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان ویژه نامه ای تحت عنوان «صد سوال از وهابیت» را در سایت این موسسه منتشر کرده است.

به گزارش روابط عمومی، بخش اعتقادات شیعه موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان ویژه نامه ای را با نام «صد سوال از وهابیت» در سایت این موسسه منتشر کرده است.

این ویژه نامه با هدف، امروز شناخت فرقه نامشروع وهابیت و مقابله با آن به عنوان بدعت‌گذاران در دین مبین اسلام، امری ضروری و حساس می‌باشد.

دراین ویژه نامه، برای ایجاد معرفت بیشتردر بین کاربران، مسابقه صدسوال از وهابیت را برگزار شده و شرایط آن به طور کامل در اختیار کاربران قرار گرفته، همچنین مقالاتی تهیه شده است که در آن سوالاتی از وهابیت پرسیده شده است و نظرات آنها مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.

نکته مهم و قابل توجهی که در این ویژه نامه وجود دارد دقیقا منظور وهابیت و سلفی گری است.

این ویژه نامه از بخش های مختلفی از جمله: اطلاعیه مسابقه صد سوال از وهابیت، مقدمه، چرا نام وهابی را برای مکتب و مرام خود نمی پسندید؟، چرا شیعه را به صفویه منتسب می کنید؟، آیا حکومت سعودی جدای از وهابیت است؟، چرا کشتن سایر مسلمانان را ترویج می کنید؟، چرا با زیارت قبور ائمه مقابله می کنید؟، چرا از فردی بدعت گزار پیروی می کنید؟، آیا تشیع کنندگان ابن تیمه مشترکت اند؟، نظرات اهل سنت مبنی بر خرافی بودن عقاید ابن تیمیه، توبه نامه علمای مکه و مدینه، در اسلام ، مذهبی به نام وهابیت یا سلفیت وجود ندارد، تشکیل شده است.

گفتنی است طراحی این ویژه نامه به عهد محبوبه همتی بوده و علاقه مندان می توانند این ویژه نامه را در بخش اعتقادات شیعه موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان مطالعه بفرمایند.

تنظیم: هومن بهلولی