تبیان، دستیار زندگی
الهه خوارزمی و سونیا نوری‌زاد در رشته كایاك یك نفره در مسافت 1000 متر در مرحله نهایی A موفق شدند عنوان‌های پنجم و نهم را برای نخستین بار تصاحب كنند؛ این در حالیست كه خوارزمی توانست به میزان 12 ثانیه ركورد ملی ایران را ارتق...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قایقرانان بانوان در مکان پنجم جهان


الهه خوارزمی و سونیا نوری‌زاد در رشته كایاك یك نفره در مسافت 1000 متر در مرحله نهایی A موفق شدند عنوان‌های پنجم و نهم را برای نخستین بار تصاحب كنند؛ این در حالیست كه خوارزمی توانست به میزان 12 ثانیه ركورد ملی ایران را ارتقا بخشد.

هوتن طهماسبی و بهادر شیرین چشمه در رشته كایاك یك نفره مردان در مسافت 1000 متر و در مرحله نهایی B به عنوان سومی و پنجمی دست یافتند.

در بخش بانوان درسا كفیلی و غزال پوریایی در رشته كایاك دو نفره در مسافت 1000 متر رده ششم جهان را از آن خود كردند و در بخش مردان، امیر مهدوی و پویان حق شمار به عنوان هفتمی رسیدند.

امین محمدیان، هوتن طهماسبی، پویان حق شمار و امیر مهدوی در دور نهایی A رشته كایاك 4 نفره مسافت 1000 متر نیز رده هشتمی را تصاحب كردند.

كسب مقام ششمی جهان در رشته كایاك چهار نفره 500 متر نیز نتیجه تلاش امین محمدیان، امیر مهدوی، هوتن طهماسبی و پویان حق شمار بود.

در بخش بانوان درسا كفیلی و غزال پوریایی توانستند به عنوان ششمی در رشته كایاك 2 نفره درمسافت 200 متر دست یابند.

در رشته كانو كانادایی زنان در مسافت 1000 متر، كایاك 2 نفره، 500 متر زنان، كایاك 4 نفره، 200 متر آقایان نیز به عنوان هشتمی رضایت دادند و در رشته كایاك دو نفره 200 متر نیز رده نهمی حاصل تیم ایران شد.

مسابقات جهانی چین با حضور 16 كشور در چین جریان دارد.