تبیان، دستیار زندگی
سایت " ویكی مپیا" ، ( WIKIMAPIA? )این امكان را برای كاربران اینترنتی فراهم كرده است كه بتوانند با مراجعه به نقشه ماهواره‌ای گوگل ، شهرها، خیابانها و محله‌های مورد نظر خود را معرفی كنند. به گزارش ایرنا، "ویكی مپیا" مانند سایت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معرفی شهرها و محله‌ها درسایت " ویكی مپیا"


سایت " ویكی مپیا" ، ( WIKIMAPIA? )این امكان را برای كاربران اینترنتی فراهم كرده است كه بتوانند با مراجعه به نقشه ماهواره‌ای گوگل ، شهرها، خیابانها و محله‌های مورد نظر خود را معرفی كنند.

به گزارش ایرنا، "ویكی مپیا" مانند سایت " ویكی پدیا " یك دایره المعارف زنده و آن لاین برای معرفی نقاط جغرافیایی در نقشه ماهواره‌ای جهان است.

كاربران می‌توانند بامراجعه به‌این سایت به‌آدرس‌اینترنتی ?WWW.WIKIMAPIA.ORG? و كلیك گزینه " ADD NEW PLACE? "منطقه جغرافیایی مورد نظر خود را انتخاب و با دادن توضیحات و عنوان مورد نیاز ، آن را معرفی كنند.

سایت " ویكی مپیا " برای كاربران این امكان را فراهم كرده است كه خانه خود را به صورت خصوصی بیابند و آن را نشانه‌گذاری كنند و همچنین درباره مكانهای معرفی شده ، نظرات خود را ارایه دهند.

این سایت از زبانهای مختلف از جمله فارسی پشتیبانی می‌كند و نقشه‌های ماهواره‌ای استفاده شده در آن از سیستم " گوگل مپ " (?GOOGLE MAP) ?است.

در دایره المعارف " ویكی پدیا" درباره سایت " ویكی مپیا " آمده است:

این سایت یك نقشه "آن لاین" است كه به كمك "گوگل مپ " به كاربران اجازه می‌دهد تا مكانهای مختلف را معرفی كنند.