تبیان، دستیار زندگی
بهروز فروتن، کارآفرین نمونه ایرانی معتقد است آنچنان که باید تاکنون از توان روابط‌عمومی‌ها برای تقویت تولید ملی و فرهنگ‌سازی مصرف تولیدات داخلی استفاده نشده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آنچنان که باید از توان روابط‌عمومی‌ها برای تقویت تولید ملی استفاده نشده است

بهروز فروتن

بهروز فروتن، کارآفرین نمونه ایرانی معتقد است آنچنان که باید تاکنون از توان روابط‌عمومی‌ها برای تقویت تولید ملی و فرهنگ‌سازی مصرف تولیدات داخلی استفاده نشده است.

وی تصریح کرد: اگر از پتانسیل‌ها، ظرفیت‌ها و خلاقیت‌های روابط‌عمومی در بخش صنعت به درستی استفاده می‌شد، تولید ملی با مشکلاتی که امروز با آنها دست به گریبان است، مواجه نمی‌شد و بی‌تردید شاهد رونق تولیدات داخلی بودیم.قهرمان قهرمانان صنعت کشور در سال 84 با بیان اینکه روابط‌عمومی‌ها ارتباطات میان صنایع و مردم را تسهیل می‌کنند، گفت: روابط‌عمومی می‌تواند در افزایش اعتماد عمومی مردم به کالاهای ساخت داخل نقش مۆثری داشته باشد اما تاکنون نه روابط‌عمومی‌ها در این زمینه پیش‌قدم شده‌اند و نه صنایع از توان کارشناسی آنها بهره جسته‌اند.

فروتن خواستار تعامل بیشتر مدیران صنایع با متخصصان روابط‌عمومی برای اتخاذ استراتژی‌هایی جهت معرفی ظرفیت‌های تولید داخلی به مردم و ارتقای سطح اعتماد عمومی به مصرف کالاهای ساخت داخل شد.

گفتنی است نظر به اهمیت نقش و کارکردهای مجموعه‌های روابط‌عمومی صنایع مختلف کشور در تحقق اهداف سازمانی از جمله ارتقای سهم بازار، معرفی محصولات و خدمات، تبلیغات مۆثر، فرهنگ‌سازی مصرف و اخذ خدمات مطلوب و... که در نهایت به رشد تولید ملی می‌انجامد و در سالی که «سال تولید ملی؛ حمایت از كار و سرمایه ایرانی» نامگذاری شده است، «کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت، تولید ملی» 20 شهریور‌‌ماه سال جاری با حضور کارشناسان، اساتید، مدیران و فعالان حوزه‌های روابط‌عمومی و صنعت در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

تنظیم: هومن بهلولی