تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در بخش کاربران خود مطالب فراوان متنوعی را منتشر می کند که از آن جمله می توان به مقاله «غذاهای مناسب برای کودکان» اشاره کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در تبیان آشنا شوید:

غذا های سالم مورد علاقه کودکان

غذا

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در بخش کاربران خود مطالب فراوان متنوعی را منتشر می کند که از آن جمله می توان به مقاله «غذاهای مناسب برای کودکان» اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی، موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در بخش باشگاه کاربران خود مقاله ای الکترونیکی تحت عنوان«غذاهای مناسب برای کودکان» را منتشر کرده است.

این مقاله به معرفی غذاهای سالم و مفیدی که کودکان علاقه زیادی برای خوردن آنها دارند ولی متاسفانه گاهی اوقات از نظر والدین دور می ماند، پرداخته است از این مواد غذایی می توان به شیر، کره بادام زمینی، ماست، سیب، غلات صبحانه، تخم مرغ، سبزی های تازه، تخمه آفتابگردان، ماهی تن اشاره کرد.

در این مقاله آمده است: «ماهی‌ها می‌توانند یک غذای سالم باشند؛ مگر اینکه کودک شما فقط استیک ماهی یا ساندویچ ماهی سرخ‌شده بخورد. ماهی‌های تن پخته شده غذای سالمی هستند که بسیاری از کودکان دوست دارند. البته باید به خاطر داشته باشیم که ماهی تن نیز، مانند هر ماده دیگر باید در حد اعتدال مصرف شود. کودکان اجازه دارند در هفته دو بار از ماهی تن کم‌چرب (کنسرو ماهی تن) یا یک وعده تن ماهی سفید استفاده کنند.

ماهی تن غنی از پروتئین است و اسیدهای چرب ضروری امگا 3 و نیز بسیاری از ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز را تأمین می‌کند. اگر می‌خواهید ساندویچ تن ماهی کودکتان سالم‌تر باشد، از مایونز کم چرب و نان غلات کامل استفاده کنید.»

گفتنی است علاقه مندان می توانند این مقاله را در بخش باشگاه کاربران سایت مطالعه فرمایند.

تنظیم: هومن بهلولی