تبیان، دستیار زندگی
عشق ورزی و مورد عشق و محبت قرار گرفتن تنها ویژه زنان زیبا و خوش اندام نیست. اما بیشتر زنانی که مشکلات تصویر ذهنی از بدن شان دارند در ارتباط و پیوند با همسرشان نیز دچار مشکل هستند
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زنی که عاشقش می شم

عشق ورزی به آنچه که یک مرد می خواهد؟


عشق ورزی و مورد عشق و محبت قرار گرفتن تنها ویژه زنان زیبا و خوش اندام نیست. اما بیشتر زنانی که مشکلات تصویر ذهنی از بدن شان دارند در ارتباط و پیوند با همسرشان نیز دچار مشکل هستند.

همسر

عشق ورزی و مورد عشق و محبت قرار گرفتن تنها ویژه زنان زیبا و خوش اندام نیست. اما بیشتر زنانی که مشکلات تصویر ذهنی از بدن شان دارند در ارتباط و پیوند با همسرشان نیز دچار مشکل هستند زیرا آنها فکر می کنند که مردان خواهان یک زن با یک بدن کامل و بی عیب هستند. هر چند برای مردان زیبایی همسر مهم است  اما تنها نقطه اتکا و توجه شان نیست که در راس اولویت هایشان قرار گیرد.

اگر خواهان عشق ورزی و محبت زیاد از طرف همسرتان هستید الزاما نباید دارای یک بدن بی عیب، صورت بسیار جذاب یا وزنی ایده آل باشید.

برخی از مواردی که یک مرد از همسرش می خواهد عبارتند از:

زنی که پاسخ ده باشد؛ مردان عاشق همسری پاسخ ده هستند که از لحاظ جنسی فعال باشد و سرد نباشد. علاقمندی و انگیزه زیاد زن برای رفتن به سمت شوهر و داشتن تمایلات جنسی به شوهر یک ویژگی فوق العاده در نزد مردان است. احساسات مثبت و قدرتمند ناشی از عشق و تمایل به برقراری رابطه جنسی سالم و نه زیاده روی و خوش گذرانی. مردان دوست دارند که خواستنی و مورد عشق و محبت قرار گیرند. بگذارید همسرتان متوجه شوند که شما نسبت به آنها احساس وافری دارید زیرا این کار آنها را همیشه سرحال نگه داشته و مسیر را برای داشتن یک عشق واقعی و جاودان هموار می کند.

 مشتاق بودن؛ مردان خواهان زنان مشتاق هستند. اشتیاق نوعی انرژی خوشبینی است و انرژی خوش بینی مانند سوخت مورد نیاز یک ماشین است. اشتیاق را وارد ارتباط خود با همسرتان خود کنید تا بتوانید شاهد شعله های عشق باشید. اشتیاق سبب بهبود همیشگی عشق ورزی همسرتان نسبت به  شما می شود.

مراقبت؛ مردان نیاز دارند که همسرشان از انها مراقبت کند. یک مرد به خودی خود نمی تواند با نقد و نکوهش زیاد كنار بیاید . انتقاد آن هم به روش چکشی و نامعقولانه، در حقیقت یک عامل و راه اصلی برای از بین بردن گرمی و شور زندگی است.

شوهرتان را با همان مراقبت ها و توجهاتی که خودتان خواهان در یافت آن هستید پرورش دهید تا از پاسخ ملایم و محترمانه ای که دریافت خواهید کرد شگفت زده شوید

زنی که به شدت تلاش می کند که بدن خودش را کامل و بی عیب کند عمدتا می خواهد چنین استانداردهایی را در همسرش هم ایجاد کند. این نوع فشار و استرس در حقیقت مثل یک از کار افتادن یا خاموش شدن انگیزه و اشتیاق وی است.

لطف و مهربانی؛ مردها خواهان مهربانی و صبوری هستند. وقتی که زنها مشغول رژیم های سخت می شوند دوست دارند که یک معجزه رخ دهد و به سرعت به کاهش وزن برسند اما مردان این را دوست ندارند.مردان خواهان زنی هستند که باعث آسایش شان شود و با همان احترامی که با دوستانش رفتار می کند با همسرش نیز رفتار کند. مردانی که مهربانانه با آنها برخورد می شود و به آنها احترام گذاشته می شود، اغلب مردانی شاداب و پرتوان از هر لحاظ خواهند بود که هنگام ارتباط با همسر و خانواده بی نظیر هستند.

سرحالی و شادابی زن؛ مردان خواهان همسری شاد و باطراوت هستند که باعث پیدایش احساس شور و اشتیاق در آنهاشوند. چه کسی خواهان زنی است که همیشه نگران کنترل وزن خود است و همیشه به هر چیزی بی میل است، هر نوع غذایی را رد می کند و حتی در سالگرد ازدواجش نیز حاضر نیست با همسرش همسفره شود؟

همسر

ایجاد تمایل و رغبت در یک مرد صرفا وابسته به داشتن ظاهری خوب نیست بلکه وابسته به داشتن ایام و اوقات خوشی با آن زن است. زنی که خواهان تجربه کردن هر چیزی است و در کلیه مسایل زناشویی تظاهر به بی اطلاعی یا نادانی نمی کند از توجه بیشتر از جانب همسرش برخوردار است.

برخی از زنان فکر می کنند که مردان خواهان صمیمیت نیستند و صرفا ظاهر برایشان مهم است. این درست نیست. جامعه امروزی ما شاید به ندرت شاهد افرادی باشد که به ظاهر خود اهمیت چندانی نمی دهند و اکثریت غریب به اتفاق مردم سعی در حفظ ظاهر و زیبایی خود دارند. اگر چنین بود و مردان تنها ظاهر و زیبایی برایشان مهم بود پس عامل این همه مشکل و اختلافات زناشویی از چیست؟

مردان به اندازه زنها خواهان برقراری رابطه ای صمیمی با همسر هستند. آنها فقط دوست ندارند درباره اش حرف بزنند. اگر می خواهید به شوهرتان نزدیک شوید از تمرکز صرف به ظاهر و زیبایی خارج شوید و سعی کنید فضا و جو کاملی برای معاشقه باهمسرتان مهیا کنید.

بهترین اصل این است که اگر آنچه را یک مرد خواهان آن است به طور کامل برایش مهیا کنید آنچه

 را خواهان آن هستید بی کم و کاست برای تان فراهم خواهد کرد.

مریم عطاریان

بخش خانواده ایرانی تبیان


مطالب مرتبط:

معجزه ای آشنا در زناشویی

سکوی پرتابی برای همسرم

چگونه شوهرمان را مجذوب کنیم ؟

همسر استاندارد برای زندگی امروز

قابل توجه تازه دامادها

یادداشتی برای تازه عروسها

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.