تبیان، دستیار زندگی
جوانی و تندرستی شما كاربران می تواند به شما كمك كند كه یه كلكسیون بزرگی از عكس های ماندگار داشته باشید.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : حسین عسگری
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

درباره ویژه نامه «عكاسخانه تبیان»
هدر درباره ویژه نامه عکاسخانه تبیان

به نام خدا

سلام:

تا به حال شده مسافرتی برید و زمانی كه برمی گردید می بینید كه تمام عكسها از بین رفته و حسابی غصه دار می شوید یا مراسم مهمی دارید ولی فراموش می كنید كه عكس بگیرید و خاطرات اون روز را برای همیشه از دست می دهید و یا تا به حال هزاران بار براتون اتفاق افتاده كه مهمون دارید و دوستان و مهمانها ی صمیمی ازتون می خواهند كه عكساتون را ببینند اما شما دست خالی هستید. واقعا چقدر ناامید كننده!

حالا وقتی از جهت مثبت نگاه می كنیم زمانی كه به آلبوم های عكاسی دوران كودكی، نامزدی، ازدواج یا جشن تولدتون نگاه می كنید به اندازه ی چندین روز انرژی می گیرید و شاداب می شوید و یا حتی وقتی بی كار می شوید یا مدتی از اون جشن بخصوص می گذره با رجوع به اون عكس ها تمام خاطرات براتون زنده می شود و یا می توانید ساعت ها مهمانان یا خانواده ی خودتون را با عكس های تفریحی یا دكوری سر گرم كنید، وای كه چه كیفی داره!

تا به حال فكر كرده‌اید كه اختراع دوربین بهترین كمكی بود كه می توانست به ما و شما این امكان را بده كه خاطراتتون را ضبط و نگه داری كنید؟ از این جهت می توانیم این اختراع را یكی از بهترین اختراع ها بدانیم كه با استفاده از آن روح و جسممون را تازه و شاداب نگه می داریم.

جوانی و تندرستی شما كاربران می تواند به شما كمك كند كه یه كلكسیون بزرگی از عكس های ماندگار داشته باشید.

به همین جهت، باشگاه كاربران تبیان ویژه‌نامه‌ای از مطالبی كه خودتون نوشته اید جمع آوری كرده و به صورت یك ویژه نامه در آورده كه همه افراد بتوانند از مطالب مفیدی كه شما نوشته اید استفاده كنند و در اختیار كاربران دیگر قرار داده است، این ویژه نامه  از بخش‌های متنوع كاربری شما انتخاب و آماده كرده سازی شده است كه آن را به در سایت باشگاه كاربران جوان قرار داده ایم. امیدواریم كه با مطالعه این مطالب، بیش از پیش به سمت عكاسی و نگه داری و ضبط خاطرات خود علاقه مند بشوید.

مسابقه ای بی نظیر:

این ویژه نامه در كنار توضیحات و اطلاعاتی كه در اختیار شمای دوست قرار می دهد، مسابقه ای طراحی كرده است كه در آن شركت كنید و با عكس گرفتن از اوقات فراغت در تابستان كه شامل بازی ها، مسافرت ها، جشن ها و ... می باشد عكس بگیرید و برای تبیان ارسال كنید، به طور كلی سوژه مسابقه عكاسخانه آزاد است و هر كاربری می تواند در خصوص هر موضوعی كه برایش جالب است عكس بگیرد.

شما كاربران عزیز تبیان، در صورت تمایل به كسب اطلاعات بیشتر در مورد تاریخچه، راهنمای خرید دوربین ،آموزش و  تكنیك های عكاسی می‌توانید به بخش‌های كاربری و محتوایی سایت تبیان كه در این مقاله فهرست شده‌اند، مراجعه نمایید:

انجمن اجتماعی تبیان

انجمن اجتماعی، یكی از بخش‌های انجمن‌های تخصصی تبیان است كه می‌توانید در آن جا و در مورد موضوعات عكس و عكاسی، با سایر كاربران این بخش مباحثه كنید.

ثبت مطالب روزانه تبیان

بخش ثبت مطالب روزانه تبیان نیز دارای بخش‌های متنوعی در مورد مسائل آموزش عكاسی، انتخاب دوربین عكاسی مناسب و ... است. شما كاربران عزیز علاوه بر استفاده از اطلاعات ثبت شده در این بخش، می‌توانید مطالب مرتبط با این موضوع را نیز در بخش ثبت مطالب روزانه ثبت كنید.

برای استفاده كردن از این ویژه نامه، كاربران عزیز تبیان، می توانید مثل دوربین معمولی كه در اختیار دارید و روشن و خاموش و ... می كنید از مطالب و عكس هایی كه در این ویژه نامه قرار گرفته استفاده كیند.

و در كلام آخر می‌گوییم كه: امیدواریم روزی برسد كه كاربران تبیان به عكاسان حرفه ای تبدیل بشوند.


باشگاه كاربران تبیان