تبیان، دستیار زندگی
خانم محمدی بیده، دبیر بخش‌های نهج‌البلاغه و اخلاق‌و‌عرفان اسلامی تبیان امروز (چهارشنبه - 4/5/91) از ساعت 17 تا 24 در نمایشگاه قرآن، غرفه تبیان
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دبیر بخش‌های نهج‌البلاغه و اخلاق‌ و‌ عرفان اسلامی در غرفه تبیان

اولین مسابقه پیامکی تبیان در بیستمین نمایشگاه قرآن کریم

بخش نهج‌البلاغه تبیان شامل متن کامل نهج‌البلاغه به همراه ترجمه و امکان جستجو، معرفی نهج‌البلاغه، مۆلف و شروح آن، ارائه معارف والای نهج‌البلاغه با بیانی جزئی نگر و کاربردی، شرح و بسط کلام امیرالمومنین علی (علیه‌السلام) در نهج‌البلاغه می‌باشد.

در بخش اخلاق و عرفان اسلامی تبیان با چشم اندازی جامع به اخلاق اسلامی، اصول و ابعاد آن برای ارائه الگوهای کاربردی اسلام در حرفه‌های مختلف و تعیین حد و مرز اخلاق حرفه‌ای، معرفی و آسیب شناسی عرفان‌های نو ظهور و ارائه شاخصه‌های عرفان اسلامی،مراحل سیر و سلوک، ارائه دستورالعمل‌های اخلاقی از اساتید بزرگ اخلاق، معرفی فضایل و رذایل اخلاقی و راهکارهای درمان به ارائه مطلب می پردازیم.

خانم محمدی بیده، 26 ساله، متولد سمیرم اصفهان، لیسانس رشته الهیات دانشگاه تهران، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته علوم قرآن و حدیث و دبیر بخش‌های نهج‌البلاغه و اخلاق ‌و ‌عرفان اسلامی تبیان.

خانم محمدی بیده امروز (چهارشنبه - 4/5/91) از ساعت 17 تا 24 در نمایشگاه قرآن، غرفه تبیان میزبان شما کاربران عزیز و بازدیدکنندگان گرامی هستند.

بخش روابط عمومی تبیان