تبیان، دستیار زندگی
بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از همان ساعات اولیه شروع به کار خود میزبان بازدید کنندگان بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روز اول و گردشی در نمایشگاه

آماده سازی غرفه ها

بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از همان ساعات اولیه شروع به کار خود میزبان بازدید کنندگان بود.

اولین روز برپایی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در حالی سپری شد که اکثر مسئولین غرفه ها در تکاپوی تدارکات آماده سازی غرفه بودند، غرفه موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان نیز از این مسئله مستثنا نبود.

بخش نشر مکتوب کامل ترین و آماده ترین غرفه ها را در روز اول داشت و غرفه های بخش های دیگر نیز در حال آماده کردن غرفه بوده و خود را برای استقبال از بازدید کنندگان آماده کردند.

برنامه های مختلف این نمایشگاه شامل برگزاری 50 نمایش خیابانی، 30 پرده خوانی انقلابی، 15 نمایش محیطی ،  30 محفل شبی با قرآن، سخنرانی‌های قرآنی و بخش های فروش، بخش حجاب و عفاف و معاونت هنری، فرهنگی، رسانه های دیجیتال، ناشران مکتوب و الکترونیکی ، بخش دانشگاهی و دانش آموزی ، نمای نوین و ... وجود دارد.

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان که در انتهای سالن شبستان اصلی بخش رسانه های دیجیتال غرفه 77 مستقر است با برنامه و طرح های جدیدی در این دوره از نمایشگاه حضور پیدا می کند.

از برنامه های این موسسه می توان به برگزاری نشست های تخصصی، مشاوره، ختم قرآن و صلوات، معرفی قسمت های مختلف سایت زبان فارسی ، معرفی قسمت های مختلف سایت زبان های خارجی و همچنین برگزاری مسابقه به صورت روزانه اشاره کرد.

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در روز اول نمایشگاه با تمام توان خود می کوشد تا مانند هر ساله بتواند به خوبی بدرخشد.

گزارش: مونا ناصرپور

تنظیم: هومن بهلولی