تبیان، دستیار زندگی
ده سالگی موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان باعث شد تا با مدیران تبیان بیشتر آشنا شویم. یكی از مدیران دلسوز خانم زهره حسینی معاون شبکه های اجتماعی تبیان است كه می گوید: ما با کاربران تبیان زندگی می کنیم و اگر گاهی بعضی از مسائل را به آنها تذکر می دهیم، به این
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با کاربران تبیان زندگی می کنیم

زهره حسینی

ده سالگی موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان باعث شد تا با مدیران تبیان بیشتر آشنا شویم. یكی از مدیران دلسوز خانم زهره حسینی معاون شبکه های اجتماعی تبیان است كه می گوید: ما با کاربران تبیان زندگی می کنیم و اگر گاهی بعضی از مسائل را به آنها تذکر می دهیم، به این خاطر است که خیلی آنها را دوست داریم.

به گزارش روابط عمومی، بخش خانواده ایرانی موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان در گفتگویی خودمانی با زهره حسینی معاون شبکه های اجتماعی، ده سالگی موسسه را جشن گرفت.

حسینی خود را عضوی از خانواده تبیان می داند و در این باره می گوید: «ما با کاربران تبیان زندگی می کنیم ودلم می خواهد که بدانند حضورشان برای ما عزیز و مهم است و تمام تلاشمان را می کنیم و دوست داریم که خواسته های آنها را اجرا کنیم ولی شاید گاهی توان و بضاعت مان در حد خواسته های آنها نیست. »

معاون شبكه های اجتماعی تبیان بهترین راهنمایش را دكتر طالب پور معرفی می كند و می گوید:«ه علت اینکه 18 سال با آقای دکتر طالب پور همکار بوده ام ، همواره ایشان را در نقش یک معلم راستین و راهنمای خوب برای خود می دانم. همچنین در سالهای گذشته ، از راهنمایی های سرکار خانم غروی، که معاونت اطلاع رسانی را بر عهده داشتند بهره بسیار برده ام.»

او آینده خوبی را پیش بینی می كند و می افزاید:در آینده ، حتی اگر شرایط تغییر کند باز هم تنها حس مفید بودن برایم مهم است و اینکه در کدام جایگاه باشم تفاوتی ندارد. و برای تبیان پیشرفت در عرصه های مختلف ، داشتن رتبه اول و اثرگذاری بیش از پیش را آرزو می کنم.

متن كامل این گفتگو در ویژه نامه تولد ده سالگی تبیان منتشر شده و در دسترس علاقمندان است.

تنظیم: هومن بهلولی