تبیان، دستیار زندگی
علیرضا مهدوی سردبیر تارنمای فرهنگی اطلاع رسانی تبیان، این موسسه را ارائه كننده «بهترین محتوابا کمترین هزینه و در کمترین زمان» دانست و افزود: آرزوی من برای 10 سال آینده تبیان اینکه سایت مان به اثرگذارترین و پر بیننده ترین سایت کشور تبدیل شود و بتواند بیش
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بهترین محتوا در کمترین زمان با سایت تبیان

سردبیر سایت

علیرضا مهدوی سردبیر تارنمای فرهنگی اطلاع رسانی تبیان، این موسسه را ارائه كننده «بهترین محتوابا کمترین هزینه و در کمترین زمان» دانست و افزود: آرزوی من برای 10 سال آینده تبیان اینکه سایت مان به اثرگذارترین و پر بیننده ترین سایت کشور تبدیل شود و بتواند بیش از پیش ، پیام تشیع را به دنیا برساند.

به گزارش روابط عمومی، بخش خانواده ایرانی موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان به مناسبت دهمین سال تاسیس این موسسه به سراغ برخی مدیران تبیانی رفته تا در گفتگویی صمیمی به ترسیم چشم انداز آینده تبیان بپردازد.

لیرضا مهدوی سردبیر و معاون محتوای سایت تبیان،‌جوانی خوش رو و مهربان ، معلمی مومن و متعهد، مشاوری قابل و مدیری مدبر . دفتر کارش چند منظوره است . از معلمی و تدریس و کلاس تفسیر نهج البلاغه تا مشاوره و حل و فصل مشکلات زندگی و شخصی بچه های مجموعه ، تا سردبیری و برگزاری جلسات کاری و ارتقا و ایجاد پویایی در محتوای سایت.

او تبیان را ارائه كننده محتوای مطلوب در كمترین زمان می داند و می گوید:«مهمترین آرزوی من برای 10 سال آینده تبیان اینکه سایت مان به اثرگذارترین و پر بیننده ترین سایت کشور تبدیل شود و بتواند بیش از پیش ، پیام تشیع را به دنیا برساند.»

مهدوی محبت به اهل بیت علیهم السلام را بهترین راه سعادتمندی بشر می داند و می گوید:«به همه کاربران توصیه می کنم تا طومار زندگی شان پیچیده نشده است ، در راه نشر معارف اهل بیت علیهم السلام بکوشند.»

متن كامل این گفتگو در بخش خانواده ایرانی قابل مشاهده است.

تنظیم: هومن بهلولی