تبیان، دستیار زندگی
هدف بازی، تمرین مفهوم شیب خط گذرنده از دو نقطه است...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شیب خط گذرنده از دو نقطه

شیب خط گذرنده از دو نقطه

هدف بازی، تمرین مفهوم شیب خط گذرنده از دو نقطه است...

می‌توانید یکی از این حالت‌ها را برای بازی انتخاب کنید. یک بازیکن، دو بازیکن یا رقابت زمانی. در هر حالت ده پرسش از شما پرسیده می‌شود که در هر پرسش باید شیب خطی را که از دو نقطه داده شده در سوال می‌گذرد، پیدا کنید و پاسخ درست را از بین چهار گزینه انتخاب نمایید.

- یک بازیکن:

در این حالت، نام بازیکن، سطح مهارت، رنگ لباس و رنگ کفش را انتخاب می‌کنید و با کلیک روی دکمه play بازی را شروع می‌کنید. با هر پاسخ درست می‌توانید یک بار توپ پرتاب کنید و امتیاز بگیرید. اگر پاسخ نادرست باشد، پاسخ درست روی صفحه نمایان می‌شود.

- دو بازیکن:

در این حالت هم، نام هر دو بازیکن، سطح مهارت، رنگ لباس و رنگ کفش را انتخاب می‌کنید.

و بعد به ترتیب هر دو بازیکن پرسش‌ها را پاسخ می‌دهند. هر بازیکن با هر پاسخ درست می‌تواند یک بار توپ را پرتاب کند. اگر پاسخ نادرست باشد، توپ را از دست می‌دهد و پاسخ درست هم روی صفحه نمایش داده می‌شود.

- رقابت زمانی:

در این حالت نام، سطح مهارت، رنگ لباس، رنگ کفش را انتخاب کنید و روی دکمه Continue کلیک کنید. حال روی دکمه Begin کلیک کنید. در این حالت برای هر پاسخ درست 3 ثانیه به زمان شما اضافه می‌شود و برای هر پاسخ نادرست 5 ثانیه از زمان شما کم می‌شود. در آخر شما می‌توانید در مجموع زمانی که کسب کرده‌اید بازی کنید و توپ پرتاب کنید.

برای دریافت بازی کلیک نمایید و فایل زیپ شده را روی سیستم خود ذخیره نموده، برنامه ی فلش را اجرا کنید.


مرکز یادگیری سایت تبیان

موسسه آموزشی پایا - تنظیم: یگانه داودی