تبیان، دستیار زندگی
حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا آقامیری، قائم مقام موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان، این موسسه را جایگاهی برای خانواده های پاک و پاکی خانواده ها دانست.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان، جایگاهی برای خانواده های پاک

حجت الاسلام آقامیری

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا آقامیری، قائم مقام موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان ، این موسسه را جایگاهی برای خانواده های پاک و پاکی خانواده ها دانست.

به گزارش روابط عمومی، بخش خانواده ایرانی موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان هزمان با دهمین سالگرد تاسیس موسسه ، به سراغ حجت الاسلام والمسلمین آقامیری قائم مقام موسسه رفت تا نظر ایشان را در مورد فعالیت‌های تبیان جویا شود.

حجت الاسلام والمسلمین آقامیری در این گفتگو با تاکید بر رسالت موسسه تبیان در فرهنگ سازی ، این موسسه را جایگاهی برای خانواده های پاک دانست و افزود:«خاطرات خوبی همراه با تبیان در سینه دارم که بهترین آنها راه اندازی سامانه پرسش و پاسخ و پاسخگویی به شبهات است که در ابتدا با کار تبیان در دفتر قم بنیانگذاری شد و می دیدم که چطور افرادی به مسیر درست هدایت می شوند. ای کاش دوباره به همان جدیت این کار پیگیری شود. خاطره دیگر من مربوط می شود به تأسیس حوزه علمیه مجازی تبیان که آرزوی من بوده است . خاطره دیگر کتابخانه تبیان است که تأسیس آن موجب مباهات می گردد .»

وی خاطرنشان کرد:« نسل ما برای تهیه محتوا به چه ابزاری که متوسل نشدیم یادم می آید در سالهای اوایل دهه 70 تعداد 6000 قصه کوتاه توسط موسسه آقای دکتر طالب پور تایپ و تصحیح و نهایتاً تهیه شده بود و متاسفانه نسخه واحدی از آن روی یک هارد بیت مگابایت بود که آن هارد نیز سوخته بود، مع الوصف کسی که هارد را در اختیار داشت نیز از دادن آن استنکاف می نمود . با لطایف الحیل آن هارد را گرفتیم و مدت ها طول کشید که سکتورهای اولیه خراب آن را درست کردیم و توانسیتم از آن هارد استفاده نماییم و الان داستانهایش روی سایت تبیان است و یا سایر اطلاعات که نحوه تهیه آن هر کدام داستان دارد. »

قائم مقام تبیان بهترین دوست خود را در این موسسه دکتر علیرضا طالب پور معرفی کرد و گفت:«این به معنا نیست که در کار با هم اختلاف نداشته باشیم اتفاقاً در نحوه اداره موسسه من به ایشان ان قلت هایی دارم ولی دوست غمخوار من که حق بسیاری به گردن من دارد ایشان است . هنوز هم سنگ صبور من آقای طالب پور است در سختی ها یاور من بوده و در شکل گیری شخصیت فعلی من تأثیر بسزایی داشته عمده ترین و مهمترین عمر من یعنی جوانی همراه با آقای طالب پور سپری شده و من نسبت به ایشان همیشه احساس دین می کنم »

گفتنی است، متن کامل این گفتگو در بخش خانواده ایرانی سایت قابل مشاهده است.

تنظیم: هومن بهلولی