تبیان، دستیار زندگی
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در گردهمایی معاونین اداری و مالی سراسر کشور، حرکت سازمان در مسیر رشد و تعالی را مستلزم تقویت حرکت در مبادی تصدیقی دانست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حرکت سازمان در مسیر تعالی، مستلزم تقویت حرکت در مبادی تصدیقی است

دکتر خاموشی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در گردهمایی معاونین اداری و مالی سراسر کشور، حرکت سازمان در مسیر رشد و تعالی را مستلزم تقویت حرکت در مبادی تصدیقی دانست.

به گزارش روابط عمومی، هفتمین نشست سراسری معاونین اداری و مالی صبح روز دوشنبه 5 تیر با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی، معاون اداری و مالی سازمان سید حسن حسینی، معاون امور فرهنگی و تبلیغ حجت الاسلام حسین روحانی نژاد در سالن پارسه هتل المپیک برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی نهادی است وسیع با وظایفی بسیار خطیر در عرصه فرهنگ دینی که تحت لوای ولایت فقیه حرکت می کند و ما باید برای تعالی این مجموعه بی وقفه تلاش کنیم.

وی با اشاره به تعریفی از شخصیت حقوقی و لزوم هویت بخشیدن به آن تصریح کرد: باید با تکیه بر مبادی تصدیقی به مجموعه فصل ممیزه سازمان تبلیغات اسلامی هویت بخشی کنیم و آن را مفتخر کنیم، لذا در این راستا باید منابع را بهینه و کارآمد مصرف کنیم.

خاموشی، حرکت سازمان تبلیغات اسلامی در مسیر رشد و تعالی را مستلزم تقویت حرکت در مبادی تصدیقی دانست و اظهار داشت: آنچه از شما انتظار داریم این است که این مسیر را هموار، با صلابت و منظم برای اهداف ممیزه سازمان تسهیل کنید.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه در انقلاب اسلامی گفتمان خنثی نیاید داشته باشیم، گفت: فصل ممیزه سازمان، تبلیغ و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و قرائت امام خمینی(ره) است و نظام فرهنگی غرب به این اصول و ارزش های انقلاب هجمه وارد می کنند.

گفتنی است، هفتمین نشست سراسری معاونین اداری و مالی سراسر کشور به مدت 4 روز از 5 تا 8 تیر در هتل المپیک برگزار می شود.

در این نشست، مدیران ارشد سازمان با بیان ماموریت‌های حوزه خود و انتظارات از حوزه اداری و مالی پرداخته، همچنین پنل‌های تخصصی در قالب 6 كارگروه به تبیین استراتژی و برنامه‌های سالانه معاونت خواهند پرداخت.

تنظیم: هومن بهلولی