تبیان، دستیار زندگی
آیم از نیمكت نشینی در هانوفر ناراحت نیستم وارد تركیب اصلی تیم می‌شوم مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: موقعیت تیم ملی برایم همیشه در اولویت بوده اما، با توجه به صعود احتمالی به جام ملت‌ها، با قلعه‌نویی صحبت خواهم كرد ت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هاشمیان: قلعه‌نویی موافقت كند برای بازی با چین تایپه نمی‌آیم

از نیمكت نشینی در هانوفر ناراحت نیستم
وارد تركیب اصلی تیم می‌شوم


مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: موقعیت تیم ملی برایم همیشه در اولویت بوده اما، با توجه به صعود احتمالی به جام ملت‌ها، با قلعه‌نویی صحبت خواهم كرد تا با همراهی نكردنم در دیدار برابر چین تایپه موافقت كند.

وحید هاشمیان اظهار كرد: خوشبختانه با توجه به پیروزی برابر سوریه و تقریبا قطعی شدن صعودمان به رقابت‌های جام ملت‌ها دیدار برابر چین تایپه نمی‌تواند برای ایران مشكل‌ساز باشد. بنابراین با قلعه‌نویی صحبت خواهم كرد تا در صورت موافقت وی تیم ملی را در این دیدار همراهی نكنم. من می‌خواهم در تیم باشگاهی بمانم تا موقعیت خوبی را در تركیب تیم به دست بیاورم. همواره موقعیت تیم ملی برای من ارزش بیشتری نسبت به شرایط تیم باشگاهی‌ام داشته اما، زمانی كه تیم ملی نتیجه گرفته و چین تایپه هم نمی‌تواند برای ما مشكل‌ساز شود از سرمربی تیم ملی خواهم خواست كه اجازه‌ی غیبتم را در این دیدار بدهد.

وی درباره‌ی گلزنی خود در دیدار برابر دورتموند و پاس گلش در این دیدار گفت: پس از بازی هفته‌ی گذشته دیدار برابر دورتموند دومین بازی‌ای بود كه عقب افتاده بود و سرمربی تصمیم گرفت دقیقه‌ی شصت من را به زمین بیاورد.

هاشمیان ادامه داد: بازی برابر دورتموند در زمین این تیم همیشه بسیار سخت بوده و خوشبختانه توانستم با گلی كه زدم و پاس گلی كه دادم بازی نسبتا خوبی را انجام دهم.

مهاجم تیم هانوفر درباره‌ی ذخیره شدنش در این تیم گفت: از این كه هكنیگ من را ذخیره گذاشت ناراحت نشدم بلكه تلاش می‌كنم كه با بازی‌های خوبم خودم را به تیم وارد كنم. خوشبختانه در دو بازی گذشته تمام سعی‌ام را برای رسیدن به تركیب اصلی انجام دادم و روز به روز تمرینات بهتری را انجام می‌دهم تا بار دیگر در تركیب اصلی قرار بگیرم.

هاشمیان در مورد هكینگ، سرمربی جدید هانوفر گفت: او مربی بسیار منظمی است و دیسیپلین برای او از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، باور دارم كه تیم هانوفر می‌تواند با حضور او نتایج خوبی را در بوندسلیگا كسب كند. ما دو هفته‌ی دیگر در دیداری خانگی باید به مصاف فرانكفورت برویم و با حفظ شرایط فعلی و پیروزی مقابل این تیم خود را از جمع تیم‌های پایین جدول جدا خواهیم كرد.