• تعداد بازديد :
  • چهارشنبه 1383/05/07
  • تاريخ :

پیرامون 3DSMAX :

کامپیوتر

زمانی که در محیط برنامه های متحرک سازی و سه بعدی کار می کنید در دنیایی قرار داریم که همه اجزاء و اشیاء عناصر و پدیده ها و حرکات آن در دست ما قرار دارند.

ساخت کاراکترها و اشیاء در محیط های مجازی و تنظیم روابط و حالات آنها با یکدیگر هم برای سازنده و هم برای بیننده بسیار لذت بخش است و زمانی یک هنرمند سه بعدی کار موفق در کار خود است که بر تمام ابزار و محیط یک نرم افزار مسلط باشد و صد البته دید هنری او و نیز قدرت تخیل و تجسم او در این کار تأثیر بسزایی دارد. البته این مهم بدست نمی آید مگر با تلاش و تحقیق در این رابطه.

امید داریم در طی این آموزش ها به هدف خود نائل آییم و قدمی در پیش برد این هنر و صنعت برداشته باشیم.


درباره آموزش ها :

این آموزش ها به 2 صورت مبتدی و پیشرفته می باشد که دوستانی که در رابطه با این نرم افزار اطلاعاتی را دارند از قسمت پیشرفته استفاده می کنند و به اطلاعات آنها افزوده و دوستانی که تازه وارد دنیای سه بعدی شده اند از بخش مبتدی استفاده مینمایند.

با آرزوی موفقیت شما ...

UserName