تبیان، دستیار زندگی
ما باید بتوانیم از كارِ كارگر ایرانى حمایت كنیم؛ از سرمایه‌ى سرمایه‌دار ایرانى حمایت كنیم؛ و این فقط با تقویت تولید ملى امكان‌پذیر خواهد شد. «مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای»
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

درباره ویژه‌نامه «حامیان تولید ملی»

حامیان تولید ملی

به نام خدا

شعار امسال، «تولید ملى، حمایت از كار و سرمایه‌ى ایرانى» است. ما باید بتوانیم از كارِ كارگر ایرانى حمایت كنیم؛ از سرمایه‌ى سرمایه‌دار ایرانى حمایت كنیم؛ و این فقط با تقویت تولید ملى امكان‌پذیر خواهد شد. سهم دولت در این كار، پشتیبانى از تولیدات داخلىِ صنعتى و كشاورزى است. سهم سرمایه‌داران و كارگران، تقویت چرخه‌ى تولید و اتقان در كار تولید است. و سهم مردم - كه به نظر از همه‌ اینها مهم‌تر است - مصرف تولیدات داخلى است. «بخشی از بیانات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای به مناسبت سال تولید ملى، حمایت از كار و سرمایه‌ى ایرانى»

باشگاه كاربران تبیان به جهت وظیفه اطلاع رسانی خود و در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری، لازم دانست با همراهی شما كاربران عزیز تبیانی و با استفاده از بخش‌های متنوع كاربری خود، ویژه‌نامه‌ای را در همین موضوع و با نام «حامیان تولید ملی» آماده كند. امیدواریم كه با این ویژه‌نامه، سهمی هر چند اندك در حمایت از تولید ملی داشته باشیم و بیش از پیش به ترقی و پیشرفت ایران اسلامی كمك كنیم.

شما كاربران عزیز تبیان، در صورت تمایل به كسب اطلاعات بیشتر در مورد مسائل اقتصادی و اجتماعی پیرامون این موضوع، می‌توانید به بخش‌های كاربری و محتوایی سایت تبیان كه در این مقاله فهرست شده‌اند، مراجعه نمایید:

انجمن اجتماعی تبیان

انجمن اجتماعی، یكی از بخش‌های انجمن‌های تخصصی تبیان است كه می‌توانید در آن جا و در مورد موضوعات اقتصادی و اجتماعی، با سایر كاربران این بخش مباحثه كنید.

ثبت مطالب روزانه تبیان

بخش ثبت مطالب روزانه تبیان نیز دارای بخش‌های متنوعی در مورد مسائل اقتصادی و اجتماعی است. از جمله این قسمت‌ها می‌توان به بخش اقتصاد اشاره كرد. شما كاربران عزیز علاوه بر استفاده از اطلاعات ثبت شده در این بخش، می‌توانید مطالب مرتبط با این موضوع را نیز در بخش ثبت مطالب روزانه ثبت كنید.

تبلاگ تبیان

سامانه تبلاگ تبیان، بخش كاربری دیگری است كه مانند سایر بخش‌ها، می‌تواند محلی برای مطالعه علوم اقتصادی و كسب اطلاعاتی مهم در این زمینه باشد.

شبكه اجتماعی تبیان

شما كاربران عزیز می‌توانید با حضور در شبكه اجتماعی تبیان، و با ایجاد یا عضویت در گروه‌های اقتصادی، به تعامل با سایر كاربران پرداخته و در جهت حمایت از تولید ملی گام بردارید.  یكی از این گروه‌ها، گروهی است با عنوان «راه‌های حمایت از تولید ملی».

بخش اقتصادی سایت تبیان

بخش اقتصاد سایت تبیان نیز كه از قسمت‌های مهم و پربازدید سایت به شمار می‌رود، با بخش‌های مختلفی همچون: اقتصاد اسلامی، بورس و بازار سرمایه، گزارش‌های اقتصادی، كارآفرینی و اشتغال، اطلاعات بسیار مناسب و مفیدی را در مورد مسائل اقتصادی در اختیار شما كاربران عزیز قرار می‌دهد.

و در كلام آخر می‌گوییم كه: امیدواریم روزی برسد كه كالای ایرانی، اولین انتخاب هر ایرانی باشد.


باشگاه كاربران تبیان