تبیان، دستیار زندگی
در آستانه هفته گرامیداشت مقام زن و به منظور فرهنگسازی در حل مسائل زناشویی، موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان، ویژه نامه «سرعت گیرهای عشق» را در محیط مجازی منتشر کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان، حامی بنیان خانواده

روابط زناشویی

در آستانه هفته گرامیداشت مقام زن و به منظور فرهنگسازی در حل مسائل زناشویی، موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان، ویژه نامه «سرعت گیرهای عشق » را در محیط مجازی منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی، بخش خانواده ایرانی موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان در آستانه هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر، ویژه نامه الکترونیکی «سرعت گیرهای عشق در زندگی زناشویی» را در محیط فلش طراحی کرده و بر تارنمای فرهنگی اطلاع رسانی تبیان منتشر کرد.

در این ویژه نامه جذاب و خواندنی مطالبی نظیر «دوست ندارم، سر کار بری!!، مردان پرکار و زنان خسته!، وقتی خیانت طعم زندگی را تلخ می کند، یا من یا همکارت !، زنان دست در جیب، آزادی فردی شما بعد از ازدواج ؟!، وقتی پولمان ته می کشد، ماهواره،رقیب همسران جوان، همسران نازا بخوانند؟!، کلیپ های زیبا در خصوص چگونگی برخورد با تنش های همسران، تصاویر دیدنی برای رفع تنش از خانواده » و بخشهایی همچون «مقالات، نظرات کارشناسی، کلیپ های تصویری و عکس» منتشر شده است.

گفتنی است تهیه مطالب این ویژه نامه بر عهده بخش خانواده ایرانی موسسه تبیان بوده و طراحی و گرافیک آن توسط سمیه ظهرابی صورت پذیرفته است.

تنظیم: هومن بهلولی